Tuesday, October 21, 2008

Algus.

Ma usun,et ma väärin nüüd ühte suurt,suurt aplausi ,sest ma viisin oma lubaduse - blogi kirjutama hakata,täide.
Olles avastanud,et ega siia polegi tegelikult lihtne kirjutada,avaldan ma kõigile tõsisematele blogijatele austust:D
senimaani olen ma üheksa minutiga kirja saanud lausa kaks lauset.
Aga küll ka mina muutun aja jooksul paremaks blogijaks.

Üldiselt on selline keiss,et ma ei suuda vaheaega ära oodata,olgugi,et see on üürike,lihitsalt selline surm on koolis olla,tahes tahtmata vajuvad silmad mõndade tundide ajal kinni,tüüpiliseks on saanud geograafia valikaine tunnid,näiteks eile,vaatasime filmi,filmi esimene osa rääkis Inglismaast ,kui miski on seotud inglismaaga ,ei suudaks ma ka kõige parema tahtmis ekorral magama jääda,kuid nii pea kui inglismaa osa ära lõppes,vajusid mu silmad kinni,pinginaaber sai muidugi jälle naerda kuidas ma läbi une iga mõne minuti järel silmi avasin,tubli olen.

Eile avastasin ühe laulu,mis antud hetkel suudab täpselt minu nö sisemist elu kirjeldada.



aight,see You later,masturbator!