Friday, October 24, 2008

Cätriin oleeeen.

Mika palus kirjutada oma seiklustest. Mingi jorss oli neid neljase mutrivõtmega rünnanud. Audiga oli poe ette sõitnud ja mutrivõtme pagassist välja tõmmanud. Seda oleks näha tahtnud, kui aus olla. Agajah, Jaak loeb siin kogu mu teksti. Koju ka ei saa millegagi:D Suht fucked up seis. Homme kell 7.45 pean Tartusse sõitma hakkama. Sealt edasi lähen Soome. Asjad on pakkimata, seega kell 6 on äratus:D Tundke muidugi kaasa mulle:D Kolmapäev tulen Soomest tagasi, siiis võite mind Otepääl jälle näha:D See asi hakkas mulle suht meeldima. Jaak siin jahub mu kirjavigade kohta, andke andeks n0. For real nagu. Nagu eelnevalt mainitud juba, siis mulle hakkas see asi suht meeldima, eks näha ole, vb hakkan ka blogi pidama võisiis hakkan mika oma järjest täitma koguaeg:D