Friday, October 24, 2008

Hommik on!



Algatuseks tänan ma Cätriini,kes mulle ilusaid soove soovis ja hightwentyone-i ka,tema oli ainus kes vastas minu üleskutsele blogi koos minuga kirjutada,kahjuks mina kirjutamiseni ei jõudnud.
Aga jah,Cätru rääkis õigust,ma usun,et te ei tahaks hetkel minu seisu solla,suht maomahlade vaene seis on xD.Üldiselt oli meie väikene koosviibimine väga-väga tore,naerda sai rohkem kui dollari eest ja liikuma mahtus ka,mitte nagu eelmine kord,mil minu arvestatud 10 inimese asemel oli mõndadel hetkedel 30 inimest.Suhteliselt paha on hetkel istuda,püsti seistes tundub olek parem olevat,istudes tuleb tahes-tahtmata mingi luksumise maania peale,podisen ja häälitsen siin nagu purskeks valmistuv vulkaan.Muusikast käib hetkel Razorlight - In the Morning,teemakohane laul suht.''In the morning You know you won't remember a thing, in the morning, You know it's gonna be alright''
Täna on plaanis teha rahulikum päev,ehk käia maal ja koju jõudes võiks käia tiiru ujulas ja saunas,saaks kõik toksiinid oma kehast välja,kahjuks mitte mentaalseid toksiine,kui ma ka need kunagi endast välja saan,vot siis on hästi!Aga tõesti,maal tahaks täna kindlastri ära käia,näeks oma kalleid vanavanemaid ja onupoegi^^
Hetkel on kõik,ma lähen üritan sellest pesumasinast sotti saada,pestas on palju,just leidsin ühe vorstitüki enda pükste pealt,sweet or what?:D
Have a nice day!