Sunday, October 26, 2008

Hot n' Cold!


Uus päev,parem olek,tegelikult oli mul juba eile õhtul päris hea olla,aga kuna ma otsustasin kell pool 12 kööki kokkama minna ei olnud mul eriti mahti blogi kirjutada.Makarone munaga tegin ja kakaod ka,ohmy kui hea oli üle pika aja kakaod juua,soovitan soojalt,kes pole seda ammu teinud.
Eile ma kahjuks maale ei jõudnud,küll aga ujulas,tundsin en dkui kala vees,kuidagi imelikult hästi liikusin vees edasi,ehk koli see tingitud sellest,et ma polnud lihtsalt ammu ujunud,hea trenni eest oli ja saunas oli ka mõnus.Kindlasti kordan ma seda veel lähiajal 8 x saan vel tasuta käia üjea.
Hommikul ärgates imestasin ma ,et misvärk on,multikad käivad veel kell pool 11?Mina vaatasin muidugi seinakella mis oli mul eile keeramata jäänud,silly me:'). Endalegi üllatuseks ärkasin pool 7,kuigi ma läksin eile alles pool 3 magama.
Ennem helistas ema ja edastas mulle toreda uudise,et õde tuleb päevaks koju,Kreetalt lendab Tallinnasse ja siis on üks päev vahet ennem Egiptusesse lendu,esimest korda elus igatsen oma õde vist,vennaarmastus mis teha:D

Üks lugu jäi mind ka kummitama, Katy Perry - Hot n Cold



Eile sõlmisime Annaga telefonitsi ka pakti,et tema otsib endale parema mehe ja mina otsin endale tüdruku,eks aeg näitab kuidas meil see õnnestub.
Hetkel lõpetan,panen riidesse ja sammun KArli juurde,Pro evolution soccerit nolama ps3-ga:')
arvatavasti saate õhtul veel mu mõttevilju lugeda,peace!