Wednesday, October 22, 2008

La vida es limonada!


Tuleb ära,lausa teine kirjutamine,jea.
Kuna täna kannab TV6-st üle Champions league-i mängu Chelsea ja As Roma vahel otsustasin ma peale kooli natukene magada,natukesest sai lausa 4 tundi puhast und,hetkel on hea puhanud olek,pole ohtu,et ma mängu ajal magama jääksin.See mäng peaks enivei niivõrd võimalusterohke olema,et ma ei saaks magam ajääda,kogu aeg olen aktsioonis teleka taga,haaran peast ja lausun mõned ropud sõnad kui keegi mõne väga hea võimaluse luhtab.Ei ole väg akummagi meeksonna poolt,kuid ma kaldun arvama,et täna võtab Chelsea 3 punkti,kuid ega ka Romal värav saamata jää.

Annele ja Annale paneks ühe laulu ka,üks armastab Saksamaad ikka väga palju ja teine läheb sinna vaheajal^^



kuigi laulusõnad pole just kõige positiivsemad,siis sed aon viis/meloodia, vaevalt te viitsite vaheldumisi saksa ja hispaania keelt tõlkima hakata;D

Koolis suutsime täna ennem inglise keele tundi ehitada nö modernse skulptuuri,mida saate päris blogi alguses näha:)




Teen nüüd kiirelt vene keele ära ja siis pingsalt teleka ette oma snäkkide ja specialitega,tempting või mis? :')