Tuesday, November 25, 2008

Been skiing this winter- Check!


Mniisiis,hommikul oli plana kooli minna,see byuss millega ma tava0päraselt kooli lähen muidugi ei tulnud,sian kodus olla 8ni,siis läksin teise bussig akooli,jõudsin teiseks tunniks aga polnud hullu,keemia oli.Sansa oli ka chillis tujus,seega ei kurda väga.
Ajaloos pidime rühmatööd ette kandma,meie rühma kuulusid mina,Hans,Erkko,Rasmus- Hans oli eelmisel tunnil kui me seda rühmatööd tegime kohalik kroonik:DRühmatöö ettekandmine nägi siis välja selline,et Hans,Rasmus,Erkko seisid minu selja taga,mina lugesin nee dpunktid mõistekaartilt maha mis me sinna kirjutnaud olime ja iga punkti juurde rääkisin peast päris palju juurde, peale minu imelist ettekannet lubati klassikaaslastel küsimusi esitada,alguses vastasin kõigile ära,.siis õpetaja ei lubanud enam minul vastata,teised rühmakaaslased jäid küsimuste vastamisega hätta kahjuks,agano why should i give a shit about them? mina sian oma viie kätte:).Õpetaja seletas jälle,et ma peaksin B klassi minema,khihi.
Inglise keeles oli mingi eriti lihtne põhivormide töö,arvake mis ma sain?hõhõ.
Venes pidime lugema ja tõlkima teksti gootidest ja emodest,oi ma pwnisin,kogu tunnia jasin tarka juttu,õpetaja Rootsma pani kõik minu öeldud targad asjad kirja:D
Matas võtsime determinantide osa i totally owned it,again.Kuna ma eile koolis ei käinud lumevangistuse tõttu siis pean ma neljapäeval AT järele vastama, peab viie saama,pean oma matemaatika vormi hoidma,esimes ekursuse sain siiski viie ju^^.
Riigikaitses sai räägitud kriisiolukrodadest jms, Timo tõi näiteks,et kui ta vetsu si*ale läheb ja seal paberit pole siis võib seda ka kriisiolukorraks nimetada xD
Ja Meema kitiis ka meid,et meie klass lasi ikka kordades paremini märki kui 11nes ,haha,NOOBS!
Peale kooli bussijaama as usual,buss keris ja driftis hullemini kui mingi 60ndate muscle car:D:D
Koju jõudes käisin raamatukoogust läbi,võtsin ''Dekameroni'' ära,kohustuslik kirjandus siiski,selle lugemisega pole probleemi õnneks,ainult kolm novelli on vaja lugeda.
Kodus muidugi sõin eismese asjana,siis nolasin,sõin,nolasin,sõin,nolasin,sõin:D
Siis täitsin omoa lubaduse,et ma panen lähiajal endale suusad alla,koolsit koju sõites märkasin,et rajamasin lasi mööda jalgrattateed otepää poole,seeg aolid rajad sees.
Riidesse,kindad kätte ,suusad jalga ja kepitama!
Sõitsinmigni 6,5 km,hea oli,väga,kuigi rada oleks võinud vähe kõvem olla,kohati vajusid roikad läbi.
Peale suusatamist käisin pesus,siis poodi,koridori uksets välja astudes asusid mind 2 väikest poissi jälitama:D
poisid küsisid ülbelt,et ''lähed poodi?'' vastasin jah. ''Osta meile ka midagi,meil on kõht tühi!''
poisid tahtsid nuudleid,mul hakkas neist kahju,ja siis ma ostsingi neile,keegi peab ju maailma näljahädaga võitlema,miks ei võiks see olla mina?
Poest välja astudes tuli mingi kolmas poiss :''Mika!Lähed veel poodi?'' Ei usu.''Mine ikka,osta suitsu mulle!''Kuna ma olin endale poest paraja portsu manadrine ostnud ja suitsetamise suhtes pole ma just kõige tolerantsem isik,siis võtsin mandarini,viskasin selle sellele poisile ja laususin,et ''mis sa sellest suitsust ikka imed,söö mandarini,kasvad vähemalt!''
Koju jõudes tuli Volkswageni reklaam ja reklaamis olev laul mid kummitama,uurisin siis laulu nime välja.
Hobos - lululu

lyrics

It is simply the sun, which shines
It is simply the moon, which smiles
It is simply the sky above
It is simply you I love

Love will turn on me
Love will turn on you
Love will turn on everything
lu lu lu...

Aga perses,ei leia kuskilt netist seda laulu:OOOO

Homme on esimese kahe tunni ajal mingi riigikogulane koolis,räägib juttu ,jea! Parem ikka kui Geos olla ju:)

Aga ma leidsin ühe teise hea laulu veel.

Gives You Hell



Peace,out!