Tuesday, November 4, 2008

Jeaps ,hakkan korralikumalt blogima jälle:)


Hooooooooooooooooooooooooowdy hooooooooooooooooo!
Guess who's back,back again,Mihkel's back!
Niisis,vahepela oli vaheaeg mis möödus väga,väga kiiresti,mul olid päevad kõik nii sassis,et ophmy,suutsin kahjuks isegi sõbra sünnipeäva unustada,kas just unustada,ma teadsin,et tla on sünnipeäv,aga ma ei jaganud välja mis päev parasjagu on,igatahes sünnipäev läks tal hästi,afterparty tuleb pidad,et mina ka kohal saaksin olla:)
Vaheajal tehgin parasjagu tööd,külastasin vanavanemaid,käisime onupjaga kalal,mõnus oli!
Õde tuligi koju,hea uudis on see,et ta saab kaks nädalat kodu solla ja alles siis lähheb Egiptusesse,oi kuida stahaks ise ka kaasa,samas kui meie armsas Eestis tuleks üle mitme aasta üks ilus ja lumeorhke talv siis äga ei tõmbakski sinna Egiptusesse mind^^
Kooli minnes eismene päev oli pea ikak vaheajast totaalseltlaiali otsas, matemaatikas suutisn nt murru kirjutad anii,et murur alumise osa kirjutasin ühets ülesandets ja ülemise osa elemisest ülesandest,osav või mis?
Täna oli juba normaalne koolis olla,meil oli ka eismene tund uue inglise keele õpetajaga,kes minu suurekls üllatuseks on Cambridge-is koolis käinud,jah ta on küll pisut vana,aga üldiselt jättis väga hea mulje.
Kavatsen täna natukene matat õppida,et homne AT 5 saada,siis saan ka kursuse viie:')
Ja ma andsin esmaspäeval annale lubaduse,enda niinimetatud uusaastalubaduse,et ma ropendan vähem,progressi on näha,tänase peäva jooksul kasutasin vaid 6-te roppu sõna:D eile oli neid ühes lauses juba 3.
A ,ma suutisn Anna end meelitatult tundma panna,m aolen proooooooo vend!

ülihea laul ka teile.


Peace!