Sunday, November 23, 2008

Let it snow,let it snow,let it snow!


Mniisiis,eile õhtul sai veel jõukas käidud,alguses ei tahtnud Allar tulla,aga minu külastuskäik tema uksetaha ja minu siirad sõnad (loe: tulenotuletuletuletule,palun,tuletuletule!) muutsid ta meelt,Alalr pani siis asjad kokku,ja sammusime koos bussijaama,fuck jälle oli see kõige vaginaalsem bussijuht keda ma lihtsalt vihkan,sp,et ta küsis minult kunagi absull igal hommikul friggin õpilaspiletit.Eile ei olnud me jõusaalis kahjuks täiskoosseisuga,Karl Timo ja väiketimo olid puudu,aga pole hullu,ega me nutma ei hakanud ilma teieta,teil olid mõjuvad põhjused ka.Mingi slallilaager oli ka jälle käärikul,seega me ei saanud kohe alguses jalkat pelama minna,veetsime siis kaua kaua aega jõusaalis,esimest korda elus tundsin,et selg läheb ja saab krampi minna:D
A jõukas oli eile eesti spordilegend ka!Tegemist oli siis Jaan Taltsi endaga,sümpaatne isik tundus,õpetas tõstmistehnikat mingitele kahele koondislasele.Autogrammi muidugi küsima ei läinud,aga tore jah.:)
Kui slallivennad saali vabastasid siis osad pildusid üksteist alguses nend eülisuurte pallidega junõu nagu lastel on need hüppamispallid aga ilma selle kinnihoidmiskohata,meie Alalriga lõime peale, meie kenad väravakesed,tõkked,ma lõin ühele nö latti,et siis sinna puidust osa pihta,kurat,pooleks lõin,khih,seda me kartsime tegelikult juba ammu,et üks kord need lähevad katki:DKatkise vahetasime kirielt terve vastu.Siis otsustasime selle suure palliga kossu mängida,that was fun.Mingid kaks slallichikki tulid salai, mina ja Alla rjäime veel jalgpalliga ilusat kokkumängu ja kombinatsioone kombineerima,teise dläksid jõukasse.Tegime allariga siis kerge Van der vaarti ja Van persie kombinatsiooni,oi kui ilsuti välja tuli ja muidugi improviseerisime ka.Peale seda läksinn pessu,siis bussile,ja kurat,taaskord oli see sama seniilne wannabe pussymagnet bussijuht,normal biit,shall i say!
Kodus mõtlesin,et ei viitsi õhtul miskit väga ette võtta ja teen rahulikuma õhtu,ostsin siis poest snäkke ja kalevi sporditähe,lugesin seda rahulikult,sela oli ilus intervjuu Pasi Rautiaineniga kes sel aastal Flora treeneripostilt lahkus.
Magama läksin suht vara,mingi 1 ajal vist.Ärkasin korraks ma ei tea isegi miks 4 ajal vaatasin siis aknast välja ja märkasin,et voi vitto kui palju lund sjaab ja on juba sadanud.Keerasin sisi tagasi magama,korrlaikult ärkasin kell9,hommikusöögiks tegin endale verivorste mis lõhnasid nagu piparkoogid,yummie,hapukapsast ja kergem salat.Võib öelda,et päris patriootlik hommikusöök oli.Päeva veetsin suht nolades ja saateks laulsin või vähemasti üritasin seda teha,sai ikka mõünusalt täiest kõrist headele lauludele kaasa lauldud, mis on minu arvates üks paljudest üksi kodus olemise mõnudest.
Õhtu poole tulid ka Ema ja väikevend koju,käisin poes,endalegi üllatuseks oli poe ees lumi mulle genitaalideni,anna olla! ei kurda muidu,minu pärast võib juurde sadada,homme ma kooli ei lähe,aga kui ilm rahulikumaks jääb siis oleks plaan sel aastale simest korda suusad alla seada endale.Hetkel nosin mandarine,vaatasin Top Geari tv6-st,üllatusena avastasin,et samal ajal käis ka Kalev spordist Top Gear:D.Kindlat plaani veel poel aga ehk teen täna öösel sutsu digitaalkunsti,olgus elleks niisama tötlemine või milelgi täiesti uue loomine.
Looks on hetkel Lifehouse-i We'll never know. Hea laul on,sõnad panevad ka mõtlema ,eriti kui lähiminevikust mõelda.
Imetlege mu siirast paremat silma ja pikki ripsmeid,PEACE!