Saturday, November 22, 2008

Reede,laup.

Mnii,lund on sadanud,korralikult ja raadiost kuulsin ka seda,et esmaspäevaks peaks vähemalt 30 cm lund juurde sadama:')
Reedel koolis pidie simene tiund olema ajalugu,aga me pööörasime selle klassijuhataja tunniks jea,kusjuures,ma olen meie klasisjuhatajaga täitsa rahul,pani meie klassi eest Sansale ära ''Tead,tegele oma asjadega!''^^
Matemaatikas kordasime,esmaspeävla on vist töö,neljapäeval oli mul kuus tundi,mul oleks busisni veel palju vaba aega olnud ja ma oleksin selle bussijaamas tühja istudes täitma pidanud,inglise keele tunni ütles Anne,et ta läheb matas mingit tööd tegema, läksin siis kaasa, see üllatas õpetajat ikka parajalt,et ma lihtsalt nisiama enda aega matemaatika konsultatsioonigfa sisustama läksin,õpetaja andis mulle migni B klassi töö kätte,nii ma siis lahendasin seda, lihtne oli:')
Eesti keeles sukeldusime keskaja kirjandusse,kolmveerand tunni ajast veetsime jälle õpetajaga maailma asjadest diskusseerides,sidudes need osavalt keskaja kirjanduse teemasse.
Klassijuhataja tunni asemel tegime ajalugu,rühmatöö oli,meie rühm pidi kirjeldama aadleid if i remember right,ja õpetaj apalus,et ma reedel viktoriinil klassi esindaksin koos Mündi ja veel migni kahe klassikaaslasega,ta kindel soov oli,et mina ja Mündi sellest osa võtaksime^^
Arvuti tunnis asendas Enterit emane Enter,ehk sisi Enteri naine,matemaatika õpetaja,ma ei püsinud seal vist sekunditki vait,vabandust kui see kedgai häiris,mul oli lõbus vähemalt:D
enda tööst oli meil Rasmusega ehk 80% valmis kui mõned juba lõpetasid,mina vana kavalpeast häkkerkräkker tulin ideele,et po hui ma ei viitsi siin ka kahekeis istuda kui teised ära on läinud,võtsin sisi meie kõigi poolt palavalt armastatud itimehe -Sander Sõra töö ,parandasin seal vead ära ja lükkasin enda ja Rasmuse nimed alla:D:D
Koju õudes leppisime kamraadidega, kokku,et läheme jõukasse ja futsalit kindlasti:)
18:00 olime vist sela ja 20:00 tulime tagasi,selline mõnus trenn,Gerli oli ka jõusaalis, demonstreeris meile,et ta oskab pea alaspidi varbseinal rippuda,rippus,rippus,rippus ja siis kukkus pea peale:D
Käisime pesus ära,hakaksime bussijaama kõndima,moodustasime Allari ja Karliga kuldse kolmiku,laulsime oma imeilusate hääältega imeilusaid laule nagu näiteks ''Rong see sõitis'' jne.
A vahepeal ütles Karl,et nad on Hansuga täna üksi kodus,kutsus sisi valitud inimesi külla,sealhulgas ka mind:) Mõtlesime,et teeks kerged hot shotid,mõeldud tehtud, alguses pelasime niisama ps-i ja värki,Allar,Ants,Hans,Timo jäid Karli juurde,meie Karliga tulime Martale vastu ja ostsime poest vahukoort ja kerged džinnid,Karli juurde tagasi jõudes vaatasime kuidas teised imetlesid Allari üleloomulikke Guitar Hero skille,sick shall i say!Experdiga mingi kõige raskem lugu 100% teha,ei ,normaalne!:D
Kõigile pakkus nalja ,Allari sõrmede ülikiire liikumine,siis me käisime välja teooriad,et allar võib oma sõrmetega kuskil Tallinna kõrvaltänavas näpuprostitutsiooni üksikutele naistele pakkuma hakata,what a business that would be:D Vaatasime mignit ülihead filmi,film vaadatud,rahvast vähem ,hot shotte tegema ja sööma,Karliga lammutaisme ikak päris kiirelt,siis tegime kerge pausi,ennem igat pitsi ütlesime ikka nunsu toosti, kui kellelgi on kunagi vaja mingit väga haiget toosti ,sisi võite julgelt minu või Karli poole pöörduda:D.Hakkasime siis uut filmi vaatama,kuna meilö oli Karliga juba päris muhe olla hakaks meile ka uni peale tulema,iga 5 minutit agant pidime endale mgini ergastava poosi valima,et mitte magama jääda,siis keerasime kõik ära magama,hommikul chekkisime ninjasõdalast telekast,sisi kiirustasin koju,et maale jõuda.
Maal olid kõik meessoost isikud jahis,Vanaema oli kodus,aitasin tal siis koristada ja värki,i luv my grandparents junõu!
Käisin koeri vaatamas,ohmy, nad olid veel nunsumad kui ma neid olevat mäletasin!
Siis tulid Mart ja Vanaisa koju,rääksidi,et olid kolm metssiga lasknud jea! A rebast nägin ka,vana mu** käis vist kanu luuramas,aga koerte haukumsit kuuldes hakaks ta kartma ja jooksis ära,haha,noob!
Nüüd olen siis kodus ja ajame kamraad ekokku ja mõtleme,et kas läheme täna ainult jõüukasse või teeme tavapärast 2in1-i:)
a Hommikul avastasin enda suureks rõõmuks,et Anna oli mu palvele vastanud,ta oligi üle pika aja blogi kirjtuanud:).Ja lisaks veel seda,et mu väikevend on viimasel ajal minusse kiinunud vist, tahab sülle ronida kogu aeg:D
sweet tglt.^^
PEace,õhtul ehk kirjutan veel:)
Muusikast mmm,Snow Patrol-i albumit käian ikka veel;P