Wednesday, December 24, 2008

BLOW ME!


Yeah,babeh' ( mingi kõva afromehe bassihäälega)!
''It's been a while'',nagu Britney kunagi mingis laulus ütles ,kui ta oma so called comebackiga alustas.Sitta mul Britneyst tegelikult,tegelt,tubli neiu on,oln normaLAIZINUD!jeee pritniipritniipritnii,türa, ma mingist Britneyst siia kirjutan?Ma muidu andsin kunagi oktoobris juba uusaastalubaduse,et uuel aastal ma enam vabal ajal ei ropenda,lubaduse andmise peäval aj sellele järgnenud päeval ma olin isegi suhteliselt edukas,peävas tuli max 1-3 ebatsensuurset sõna,siis tegi mu kõikvõimas verbaalne väljendusvabadus comebacki,NAGU BRITNEYYYYYYYYYYYYYYY!
Viimati sai ennem vaheaega vist kirjutatud,eks ma siis alustan viimasest koolinädalast.
Viimane nädal,as usual ei ühtki tööd,paras tühja istumine,õnneks algas minu jaoks vaheaeg juba kolmapäeval,peale jõulupidu koos paralleelklassiga,mina,viks ja viisakas,panin ülikonna selga,lipsu ka ofc,sest ma sain ju kunagi ennem ''Pähklipureja''-t vaatama minekut öösel kell pool 3 selgeks kuidas lipsusõlme tehakse,suht käpp olen selles ^^.Igatahes,pidu kui selline oli normal,nagu meie klassidki.Aitasin Mündil laulu laulda,et ta kingi kätte saaks,ise ma sel peäval pakki ei saanudki,sest isik kes mulle pidi tegema,oli otsustanud mitte kohale ilmuda,NUNNNNNNNNNUUUUUUUUUUM;UNNNNNU!Meie ülicool danceact jäi ka ära neljapeävasel koolijõulupeol,mina oleksin muidu balletti vihtunud,ma sain pähklipurejast lihtsalt nii palju inspiratsiooni,eritis elelst kuidas dirigent kätega vehkis ja samal ajal suuga mingeid retardi hääli tegi,mis pani mind mõtlema,et ega sela orkestri juures mingi eesel zimbabwe rändkarjustelüpsjast rohutirtsuga parajasti vahekorras ei ole.Aga üldpilt on selline,et minust võib vabalt tõusev täht baleriinide ja liibukate maailmas saada!Aga seal peol mm,me väitlesime mündiga väga elavalt majanduskriisi teemal,aga tahes tahtmata kiskus meila si aastasse 2001 ja wtc-sse,väitlus oli väga emotsiooniderohke ja žestikuleeriv,pärast oli mingi paras pantomiim või taoline,no türavari! mina pidin seletama sõna ''KÕRB'',anna olla aga hakkama sain,vähemasti poolenisti,sest pool punkti me selle eest teenisime.
Neljap,reede olin siis kodus,kingi sain ka reedle kätte,Rasmus tõi koolist ära ja kuna ta tuli õhtul enivei minu juurde Karli ja muu rahvaga võttis ta selle kaasa.Reedel lõin endal pea lõhki nagu kilpnääret sööva mao ja sapikivide ristsugutis.Ütleks ,et PAUK KÄIS,JUTT JA VISIOON MUUTUSID,haav iseenesest oli kuskil pea keskel,isegis utsu taga,aga migni 20 sekundiga olid isegi mu kulmud verega kaetud,nice one or what?Käisin siis kodus ringi nagu mingi türas käinud hiinlanna,kes on kunagi Buddha poolt saanud käsu''Mine TÜRRA ,libu!''.Iga lauset sai vist 20 mitni mõeldud ja laused olid ka seosetud,visioon ka kõikus ees,balanssi polnud ollagi.Kiired tsõõrud poodi ja let's get this aprty started oli,pikapeale läks korda,kuigi tõsi,iga 15 minuti järel pidin pead pesema,sest mudiu olin ma vägisi tehtud punapea,pead dušhi alla pistes tundus mulle,et oiperkelä , morsipidu vä, ä?Aeg möödus,bloodflow möödus,oleks muutus ka rõõmsamaks,kuigi,pean tõdema,et kui ma kaine olin ja mul veel need põrutusemõju olid, kuulsin ma nii mõneltki inimeselt,et mulle pole täna alkot vajagi.Igast rahvast käis läbi,ma usun,et ma ei valeta kui ma väidan,et selle vaikse koosistumsie highlight oli see kui me Kunnairga peale väljas olekut tagasi siseruumidesse ilmusime koos pirnidega,mille me siame kuuse otsast ,need blingivad;D,panime need siis tuppa,selline diskõuuuuuuuuuuu,et paha hakkas:D
Karl ja Timo tudisid seekord koos,kurat,Karl on lits,eelmine nv ennem seda magas Rasmusega,ja seekord Timoga,keep up the good work!:D:D.Sai siis valitud inimestega pm vana-aastaõhtu plaanid ka paika pandud:).öösel tegin mingit julma munaputru veel,mille me Timoga kahekesi sisse keeraisme endale,sutsu soolane sai,mis teha kui kordinatsioon on häiritud.Hommikul sai siis kiire koristus tehtud.Pühapeäval tagasi koju,sai nolatud ja kergelt mõned lumejalkad vaikselt.AAAAAA!Laup vaatasin netist Real MAdridi ja Valencia mängu,pöialt hoidsinm uidugi Realile,Gonzalo ''Pipita'' Higuain lõi kohtumise ainsa värava juba neljandal minutil,mäng oli väga ilus,oleks meeste realiseerimine sel peäval parem olnud oleks seis vabalt 5:0 võinud olla,näiteks Rafa(Van Der Vaart) kolsitas kaks korda Valencia väravaraame.Reali meestele head puhkust,eile liitus Realiga ka Lassana Diarra Portsmouthist,Prantsuse koondislane btw,kuna Realis on juba üks keskväljamängija nimega Mahamadou Diarra,sisi ilutseb Lassana Diarra särgi seljal kiri ''Lass'' sorri,aga mina pahvatasion naerma,sest am seostasin seda automaatselt Liis Lassiga,aga mees on muidu tasemel.Peale jõulupausi tõmbab Real Barca liidrikoha liigatabelis endale ma loodan:)Pühap sia jah kodus nolatud ja kergem jalka.Esmasp läksime maale,kuhu ma jäin tänaseni,i had a great great time,kõigest ma mudiugi ei räägi teile,midagi spetsiifilist tahate teada siis küsige isiklikult eksole.
Nüüd põhiprobleem no frigign hobunikkujad,miks on jõluLAUPÄEV kolmapäevasel päeval,miks ei võiks jõululaupäev olla liikuv püha,nii,et see oleks igal aastal ikka LAUPÄEVAL?Kuradi dsiisas kraist,sa türa ei saanud siis oma järgijatele öelda,et nofakk jah,minu sünnipäeva tähistage 24-dal,aga Jõululaupeäv aikka laupäeval.Või süüdistame neid debiile kes võtsid kasutusele liigaastad ja asjad,mille tõttu nii mõnegi meist sünnipäevad pon ühel aastal ühel peäval ja teisel aastal mingil friggin Lord Gay Fuckeri nimepeäval?Aga vittu ,mis see minu asi on?
Maal sai eile õhtul tv3-e chekitud,tulid kaks filmi järjest kus oli vähemalt üheks peaosaliseks Ben Affleck,teine film oli ''Gigli'' or smth,seal oli J.Lo ka,no nüüd võib öelda JESUS CHRIST,no on naine!Naerda sai tänu onu Benile küllaga,tooksingi välja kaks lõiku filmist: ''Igas suhtes on mees ja naine,ehk pull ja lehm!'' blablablabla vahel ''Tahad sa mu sarve näha,yeah baby!?'':D:D
Hommikul käisime kalal,saime siisnelja peale 54 ahvenat,kugii ausalt öeldes ega kala ei tahtnud nähagi,eelmisel õhtul tegime suuuht palju ahjulõhet tilli ja asjadega,päris hea oli,aga palju sai.
Loodan vaheajal veel kalale ja jahti jõuda! Maale jõuan ma kindlasti veel,that's fo' sho'!
Tagasi jõulude kritiseerimise juurde,no ega viskab ikka kaksteistsõrmiksoole,genitaalid ja seljaaju sõlme küll kui iga türapea tuleb ja soovib häöid jõule,endal 3x3 feiksmail näos.Ja mida vittu teevad pühad inimeste muusikamaitsega? Cmon' isegi mignid öönts öönts öönts trääns is a laifstail änd aim living it tüübid sõidavad oma friggin kolmekümne üheksa ja poole seeria buumeritega mödöa ja sealt kostab mingi Paul Vana Tükk-i asemel Anne Veski ja Vello Orumetsa duett sellest kuidas nemad liiduajal jõululaupäeval Rolf Juniorit eostasid,kuigi parajasti oli kolmapäev!Türa,sellistele tuleb Keila Joa söetehases roosal lehmanahal valmistatud banaanmaasikamakett sumpasse toppida!Podistagu siis endal garaažis ,tõmmaku jah endal kapott lahti ja siis vestelgu : ''KARPAS ON VIGA VÄ?'' ''KINDLALT Ä,MA TEGIN SUMPASSE 12 TOLLISTE NAELADEGA 5 AUKU,ET SPORTSUMPA HÄÄL OLEKS,AGA ENAM SEDA HÄÄLT POLE,KARPA ON PUTSIS,Ä!'' ossilik naer vahepeale ''HÕÕHÕHÕ, MA PANIN VÄIKSENA RATTALE PUDELI KUMMIVAHELE,SIIST ULI PÄRIS KÕVA BEMMI HÄÄL RATTAL!'' ''ÕUUU EGA SUL ROOLILUKK PEAL POLE? ÄKKI SELLE PÄRAST EI LÄHE KÄIMA?'' ''TÜRA SUL ON KLASSIKARAADIO PEAL JU, MU BEMMIL ON SELLINE ASI,ET KUI RAADIO POLE POWERIPEAL SIIS TÖÖLE EI LÄHE,LAUP TATIATTI LÄHEME,VÄ?''
aitab ka osside vestlusest vist.
Täna õhtul vaatasin ETV pealt mignit dokfilmi Pingviinidest,armsad loomad on,või on nad linnud,mina nimetaksin neid hübriidideks , ATA-All Terrain Animals.Sealt kuulsin fakti,et pingviinide puhul on isaseid tunduvalt vähem kui emaseid,ja kui moodustub üks paar siis teised emased lähevad kaklema selle emasega kes endale paarilise on leidnud,i wish i was a male penguin!
Peace.kommenteerige julgelt.Muide, jõulud on toredad:) Lisaks sed aka,et minu vanais ateeb m aailma parimaid kapsaid,ei vanaema ega migni firggin 600 tärniga resto ei tee paremaid!
With love,Mihkel!