Tuesday, December 9, 2008

Ei hullu,welcome again!


Nonii Nibukadnitsarid ja kalakaupmehed,ärge kloostrisse minge päris,igatahes mina olen tagasi:D
Raskeks läheks kui ma üritaksin kõike seda vahepealset aega,mil ma ei bloginud ,siia kirja panna.
Seega,kirjutan tänasest päevast,sutsu eilsest ka.
Eile mm mõtlesin pühapeäva öösel,et oh normal saab normaalsel ajal magama(loe pool kolm)
keerasin siis magama ära aga sa püha karvaste põdrasarvedega udaratega vesikirp,mingi debiiilik otsustas 4:30 teid lahti ajama hakata oma põkaga,anna abi!Muud abinõud ma unise peaga välja ei mäelnud kui pea padja alla pista ja edasi magada.Koolis olin selel toreda onukese pärast vist ''kergelt''sleepy? you bet i was.
Põhjus misk ma pool kolm magama sian oli see,et ma arvasin,et esmaspäevaks on vaja ''Hamlet'' Läbi lugeda,lugesingi siis poole kolmeni ja hommikul lugesin koolis ka,kunsti ajaloo tunnis.SAingi selle teose siis kirjanduse tunniks läbi ja sisi teatas õpetaja,et raamat peab teisipeävaks läbi olema,normal biit,shall i say!
Esmasp olin nii ven ekui ka geo valikaine tunis kogemata emo ka,venes tõmbasin vöikesele sõrmele papercuti,vandusin mõtetes vaikselt ikka päris korrlaikult,geo valikaine soli sama asi,ainult,et tõmbasin huulde,verd tuli ka,geos vandusin juba kõvemini peale minu ''Aiiivittutüraküll,genitaalkärsaga hobune, ma lõikasin paberiga huulde'' hakkas isegi Kümmel naerma:D
Tegin eile tänaseks isegi ISE vene keele koduse töö ära,i'm so good!
Kell 13 läksime Võrru,Kuperjanovisse lõunat sööma:D
suht ma ei tea,keskmine olemine oli,ma ajasin Tennole mingit haiget paska jälle,et ''ja amina käisin siin omal ajal,üheksakümnendatel ära juba,siis oli meil söökla asemel väike putka jne'' siis see vanemohvitser vms onkel kes meile ekskursiooni tegi ownis mind ära ''Nii lolli juttu pole ma vele kunaig kuulnud,90ndal ei olnud siin veel midagi'':D
Pärast auditooriumis slaidika ajal küsis minult kuna see siis loodi,panin lambist,et 94,1ga littisin mööda,93.11 detsember peaks õige kuupäev olema kui ma hetkel veel õigesti mäletan^^
Migni 5-ks olime tagasi otepääl,bussijaamas tahtsi Peki,et ma talle suitsu ostaksin,lugesin talle moraali,et misk ta ei peaks suitsetama,ta ei nõustunud minu väidetega ja siis pildusini ted akergelt hangedesse,pole see Peki nüüd nii raske midagi:)
,hetkel mõtlen,et ehk peaks õppima hakkama,homsek spole õnneks väga palju õppida,a,ja lisaks veel seda,et Nickelbacki uus album mille ma migni üleelmine nädal avastasin on ikka nii kuradima hea,albumi nimeks siis ''Dark Horse'' aikuihea!
PEACE!