Wednesday, December 31, 2008

Jõu raamid!:)

Head uut aastat alustuseks :) Cätriin ja Jaak siin. Ja Mika ka. Kunnar ka muidugi. Ahto ka ja Timo ka. Ahjaa, kass ka. Nüüd said vist kõik ära nimetatud... Hetkel on kass kõige rohkem segi, viibis just üksi vannitoas.Päris pikalt kusjuures. Kunnar on omajagu paras poiss ma tahaks talle hetkel ühe korraliku rohekonnast anaalsondi paigaldada. Loeb siin hetkel videvikku ja naerab päris korralikult... Ise küll kuskil nalja ei leia, aganoh, peaasi, et endal lõbus on. Cätriin lubas mulle ka seda ülisuperhead raamatut laenata ja vb kunagi teist osa ka. Mika läks minema kuhugi. Praegu Cätriin ja Jaak siin ainult, Mika ise on kah omajagu segi juba, kui aus olla. Jaak on ka. Mina e. Cätriin olen ainus, kes siin kirjutada veel suudab, nagu näha, kuid kirjavead on ainult paari shoti kaugusel. Peakski tagasi jooma minema, aastavahetus siiski. Muide, Mikal on uus soeng ka. Eile öösel ajas juuksed masinaga maha. Mäidu aitas kaasa natuke. Siinkohal tänakski Mäidut... NOT. Aga tegelikult ei ole mika üldse nii hull, kui Kiku kiilakana, aga nali naljaks, kusi kaljaks/perse paljaks. Mika soovib kõigile head uut aastat, kes seda viitsivad lugeda.

Jaak soovib ka head uut aastat :)

Vanaema , sa oled nagu vana kannel.
Anni, Sa tekitad minus samas tahtmise, nagu ma tahaks vanaema vanasse vanni.
Otepää rahvas, te tõmbate minu oleku vahvaks.
Nu privv ma kunnar, hobbihall on sitaks kõvv ajakiri, tra vanatallinn ja hobbihall on nagu juust ja hobune koos ilma ei saa