Saturday, December 13, 2008

MR. WINTER!


It's been a while,again! Minu puhul on vis t juba halvaks harjumuseks saanud,et ma kirjutan mitmepeävaste vahedega või ei kirjuta üldse.
Igatahes,kolmapäeva öösel olin ma niit ubli,et otsustasin ise vene keelt tõlkida, seda otsustasin ma muidugi suhteliselt hilja tegema hakata,pool kaks öösel,lõpetasin pool kolm:')
Mul oli juba esmaspäevast saati olnud selline magamiskord,et kell pool kolm magama ja kuus äratus, lisaks sai kolmapeäval ka jõukas käidud,ja neljapäeva hommikul saabus mu teenitud tasu,ärkasin kell üks päeval,algselt ma muidugi kella ei vaadanud ja mõtlesin,et mm peaks voodist välja ronima ja riidesse panema,et varsti on kooli minek,haarates telefoni järele,märkasin ma lõpuks ka kella,ja ka seda,et ema oli mulle hommikul helistanud,et mind äratada- mida ma ise otse loomulikult ei mäleta.Vähe sellest,et ma ema kõnet ei mäletanud,ma ei kuulnnud ka seda kui onupoeg ukse taga oli ja kella oli lasknud,et mind kooli viia-juhtub,shall i say!
Neljapäeval ma seega siis kooli ei jõudnud, küll aga läksin õhtul Tartusse teatrisse või täpsemalt öeldes balletti vaatama, ''Pähklipureja''-t täpsemalt - minu suureks üllatuseks ei olnudki see võrreldav põrgupiinade ja kuuekümne kahe sleeping pilli võtmisega,päris meeldiv oli, front row seat oli mul,jea,ja nüüd deklameerin ma teile ühe väite,mis jätke endale kogu eluks meelde- ESIRIDA POLE ALATI PARIM!- nimelt on ju meile kõigile teada,et teatrite lavad on päris kolossaalsed ja grandioossed,seega kui istuda esireas, ei mahu isegi parima tahtmise korral kogu laval toimuv tegevus minu ilusate siniste silmade vaatevälja ära.Balleti lõpus tõusime Henriga aplodeerimiseks püsti,naljakas oli vaadata kuidas kogu saal väga üksikute eranditega meie järgi ajapikku püsti tõusis,et tantsijatele ja orkestrile oma austust ja tänulikkust avaldada.Koju jõusime mingi 22 läbi,siis sai ma ei tea mida tehtud jälle ja jälle tavapärane lemmikkellaaeg pool kolm sain magama.Balletist veel nii püalju,et jah,tore oli tüdrukuid ka veidi viisakamalt riides näha vahetevahel,see ei käi muidugi kõigik ohta ja see ei tähenda ka seda,et nad vabal ajal ebameeldivalt riietuksid,välja tooksin Anni outfiti,ma ei tea,jäi meelde kuidagi,selle ''nakanaka Anni'', mitte see vanem,nüüdseks kutsekaoss Anni ,süsteemid:D.Reedel sain hommikul ilusasti voodist välja ja jõudsin kooli ka:)Ajaloos andsin mingi töö ära kuhu ma kogemata olin unustanud oma arvamuse kirjutada ja olin seega nelja saanud,arvamus kirjutatud,viis käes:)Matas olin tubli nagu alati,veetsin jälle enamsue ajast tahvli ees, jõudisn järeldusele,et mul on roheline mõtteviis:D,selleks,et vältida metsade raiet,kirjutan mina vihikusse vähem ja teen rohkem tahvlile ,mul saavad vihikud muidu jube kiirelt täis,god bless me!
Kirjanudses käsitlesime Shakespeare-i ''Hamlet''-it ,õpetaja üõtles tunni alguses ära,et mina ei tophi enam vastata,haha!Vahets ikkagi lisasin täpsustavaid remarke milleg aõpetaja väga rahul oli.Kolmap kandsin muidu soneti ka ette õpetajale,mul oli see vastamata ,puudusin kuangi vist,sain egoobuusti õpetajalt,ta ütles,et ta peab mind luulekonkurssidele saatma hakkama kui ma küsisin,et miks sain ma vastuseks,et ''Ma ei saa ju nii hea häälega noormeest raisku lasta''IIIIIIIIGÕU!Mingi töö sain ka kätte kirjanduses ühe töö eest sain kolm viite,küsimuste,vastuste ja mingi üldise asja eest.Balletiga seoses veel see,et jõulupeol esitab meie klass mingi lala tantsukava mille ühes osas oleme mina ja Henri baleriinid,we're gonna have some fun!
Peale kooli lendasime Maximasse ,ostsime sõbrad ära vana tallinnat ja vahukoored ,mwahahahaha.Bussis laulsin jälle julmalt:D
Koolist poodi kõndides lauslime Henriga mööda linna kõndides emase häälega ''My heart will go on''-i,ega keegie i vaadanud meid vist imelikult:D
Kodus hakkasin koristama,siis läksin mingile jõuluballlile vms niisama,jsut to check it out,panin isegi ülikonna selga,see asi ei pakkunud meile väga huvi,sisi tulime ära minu poole,Rasmus,Karl,Jaak,Kunnar,Cätriin,Jaano+ mingid vanad olid veel,alkassi oli palju.
Rasmus tahtis migni kell minuga võidu juua ja ta väitis,et ta ei kustu ennem mind ära,tulemus oli selline,et umbes 10 minutit peale seda sõnavõttu oli minul rõõmus meel ja Rasmus oksendas järgmised 2 tundi:D. Cätriin tegi mulle piljardi kriidiga ilusad näo ja kehamaalingud,lõpus avastasin ma,et Cätriin oli ka end sellega kuskilt kokku tienud kogematta,siis nimetasin ma ta Cätriin sininibuks:D pm vasaku käe peal oli mul kirjas ''ANAALAUK!'':D
Mingi kell vajusid kõik ära ,lambist ja keegi ei mäleta miks või kuidas või kuna:D
Hommikul leidsin Karli ja Rasmuse ühest voodist,väiksevenna karu kahevahel,for protection junõu:D
Kuigi ma väljendasin selle väikese koosistumise alguses selgelt,et po hui mina magan oma voodis ja seal ei maga keegi teine,ärkasin ma hommikul diivanil:D:D
.Istumise ajal mingi aja asosepedetsesime Cätriiniga hah^^Mingi kell 11 või 12 hommikul läksid kõik ära,mõtlesin kergelt koristada,helistas ema,et ta tuleb varsti koju,sdiis läks väga kärmeks koristamiseks:D
Ema koju jõudes olin mina õnneks koristamisega lõpetanud.
Siis sai söödud ja värki,ja enamuse peävast veetsin ma teleka ees,Kalev Sport kordas eelmise nädala EPL-i mängu ja kandis peale seda koheselt laivis üle mängu Manchester City ja EVertoni vahel,ei olnud just parim mäng,mäng lõppes 0:1 Man City pootl vaadatuna,võiduvärav sündis 90ndal minutil ,kui Tim Cahill peaga nahkkera võrku saatis,kui Micah Richards olit a totaalselt valveta jätnud.Kui ise ei löö,lüüakse sulle!
Peo ajal suutsin end vigastada ka,lõikasin noaga pöidlasse,suht aia on,aga elab üle,ja otseloomulikult pidin ma vahukoorega miskit huviatavamat tegema kui seda vaid hot shottide peale laskma, ma olin mõndadel hetkedel nagu mingi ida-siberi lauskmaa näost valgete karvadega kaetud vägistajagorilla kes oleks just Kirovi kolhoosist lõpsmast tulnud-JUHTUB!
Muusikast mainiks ära The Maine-i lood ''Mr.Winter'', ''Ho Ho Hopefully'' ja ''Santa stole my girlfriend''
Peace!