Monday, January 19, 2009

Nip tuck-finger fuck!


Hei hopsti väikevennad,-õed!:D
Pm it's been a darn long time or what?
Vahepeal olen igasugu asju teinud,siin seal käinud,kaine olnud,ja muul viisil tubli.
Reedel sain ma oma kauaoodatud üliilusa kardigani ka kätte:)selline ta mul on:Minu arvates sobib see kardigan ülihästi mu rosary bead necklace-iga ka kokku;D,vahepeal sian veel kauaihaldatud ülikonanvesti ka,jepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D
Siis,Anne-Maria tegi pahandust ka,vno kas just pahandust,igatahes ta üritab minu debiilsetele hoogudele kuluvat energiat ja muid energia ülejääke ammendada kooli lehte oma nurka kirjutades,ma muidugi ei te akuidas sul õnnestus see idee Paavole pähe määrida,ise ma end eriliseks kirjanikuks ei pea:D
Vähe siis veel sellest eelmisel nädalal peale mingit eesti keele tundi kutsus Paavo mind enda juurde,ma juba mõtlesin,et wtf,millega ma hakkama olen saanud?Tuli välja,et mingid tundmatud tüdrukud olid Paavole nõu andnud,et mina kooliteatrisse peaksin minema:d,ja na hui ma tean kes need tüdrukud olid:D
Rootsma on ka üllatavalt normaalseks muutunud,laseb venes kõike järele vastata ja värki,türa ma seda vene keelt ei oska?
Ave mainiks ka ära,õnnitleks magistriks saamise puhul,parim magistritöö as i heard,tublitubli,küll ka mina ühel ilusal ppäeval vähemasti sama tubliks saan:D
Inka tunnid on as usual ülimõttetud,laulan seal Beatles-ite ''Yesterday''-d:D.Õpetaja lubab mind iga tund migni 10 korda välja või direktori juurde saata,aga mida munni ma tegema peaksin kui need tunnid on minu jaoks lausa negatiivse produktiivsusega?imegu monstercocki!vahets on ta tglt päris tore /naljakas/omamoodi õpetja,aga enamuse ajast on ta ikka üks paras hajameelsuse hunnik,ma ei julgegi ehk tem apärast Cambridge-i minna,kui sealt ainult sellised tulevad.
Igatahes,andke teemasid mulle ,millest oma ajalehenurka kirjutada,aitäh!
Muusikast nii palju,et paaviani kannikate hulgal häid lugusid on viimasel ajal riliisitud,ja ka albumeid,eriti meeldis eelmisel nädalal nt The White Tie Affair.
Eile tuli tuju midagi head ja rahulikku kuulata,mõtlesin siis parasjagu Austraaliast,sealt ka lugu:

Sed asai oma 30 kord ajärjest läbi lauldud,eitea,mõnus kuidagi,tahaks ka nt klaverit või kitarri osata mängida,suht kewl oleks vahets omaette musitseerida ja improviseerida:')
A,Plain White T's-il on ka uus singel niivõrd-kuivõrd 1 2 3 4 nimeks,kas ta just midagi ülimalt head on,aga see on armas,atleast in my opinion,eriti koos videoga.
Refreshisin oma muusikameeli ka Rascal flattsi lugude kuulamisega,seda tänu Live From Abbey Road-i vaatamisele,shit,did they sound great while being live.
Eile öösel teginmingi 2ni muusikasse spikrit kogu klassile,täna tunnis avastasin,e tmul endal ei olnudki seda vaja,kõik vajalik informatsioon oli mu väikesesse peakesse ilusti ära talletunud:)
Kunsti ajaloos sian migni töö kätte,hinne tpolnud peale märgitud,lendasin siis õpetja jauurde ja küsisin,viis oli,woohoo!

eelmisel nädalal sai Aanzuga üle pika aja mõlemal katused lendu lastud,tulemus on järgmine:
yhed vurrid lasid trahteris miniseelikutega ringi isegi:P
mägi auke täis:D
mõtle kui vele puhkus kätte jõuab ja undig apudeli taha eksite?:D
ära kurat jama, siis viiakse häädemeeste hullarisse ära kah:D
paide kelloggsi tehasesse kus toodetakse betooni:D
paide söetehases roosal makaaginahal toodetud banaanmaasiakmakette topin vabal ajal bumerite sumpadesse
tead, mis:D sa oled hull juba:D
tead, mis lemps mulle eile jumala lampi ytles:D
"ma pole kaugusviskaja vaid täpsusviskaja":D
peale seda on mul kaabu tripil:D
türa tal vsit sõüidab:D
arvata on:D
kata teeb kohapeal tiire nagu raadil vana kolmene
mul nii hullult ei tiiruta, mul pigem nagu haikit sööönud koer ajab oma saba taga:D
puidaku tasemele ei küündi meist kumbki vist kunagi:D
kurat seda teab, yks joomine undiga veel ja katus sõidab nagu putin pidas nooruspõlves pardijahti lendavavaibaga:D
hetkel sinu tase on umbes väärne husseini rakulkaga liblikate tagaajamine tuttpüti turjal
tyra, ma kardan, et peaks vist varsti ise endale valge särgi tellima ja laskma emal tagantpoolt varrukad sõlme keerata:D
sõlme ja siis ette need ''nibud'' tegema:D
aaa, need mis pekole tegime?
mhm:D
hah:D
peaks hullarisse tööle minema, siis hullud laseksid kõik nagu emised ringi
raipoed hakkaksid jõulude ajal üksteist seemendades prse kaudu kaksteistsõrmiksooli välja kiskuma ja verivorste tegema siis ju:D
tyra kyll no nahhui:D see ei ole enam normaalne:D
kunda kullakaevurid viisid mõistuse ära vist:D
keevitusbrigaad kutsuti ajuripatsit parandama sul?
mhm,propaankeevitusega:D
on näha jh:D
vihmaussi nahast pasteldega tantsivad pasadoblet peas mul:D
las nad kontrollivad sul rippkardaani risti triangelvõlvi kah yle, tundub, et nagu üleviskab too välv natu:D
rihmu tuleb pingutada,mägi aivari teibiga:D
põlvekedred tahavad rapsiõli saada natu:D
ja ytle neile, et kui geneka rihm on libisema hakanud, siis mingu metsa ja võtku mõnel rästikul sabast kinni ja pangu asemele:D
ja kui mutrid logisevad, siis las võtavad yldse kruvid ära ja pangu neetidega kinni, natuke lollikindlam:D
tinutavad joodiga:;d
kaaliumpermaganaadiga võib ka kui see turbonuudlitega segi panna:D
oi vittu:D
ema pani kõrvalt,et: kaaliumpermaganaati nimetati vanasti tripperi lillaks:D
peaks teile gestapo erirühma peale saaatma, vaadake siis ise, mis edasi teete:D
ma näitan neile kuidaqs sirpe oksiidikihiga kaetakse ja nad maksava dmulle veel hitleri naistega peale:D
saan numbrid ka,juhuks kui tahan hitleri naisi kilohinnaga osta või kriipsu peale võtta:D
pusti, kalapagose poolsaatrelt kuulen juba pulmakelli, peaks vist nüüd kuldpersega kuked ära ehtima ja jõule ootama?:D
okei, nyyd sõitis mul ära:D
komodo varaan eon hea pliita peal kütsad ajõuludeks:D
litsud mõned makaagigenitaalid ka kõrvamulgust sisse nolie ja jõuluroog missugune:;D
võtad kambodža kukkurkuradilt jalgest kinni, kisud keskel pooleks. paned yhe tableti lehmasoola sisse, puhud elu raisale sisse, siis söödad talle paar dodo muna sisse ja lased virtsas neil ujuda, siis peaks saama virtsu mõisapraad valmis:D
kuule aga davaj, mul täi teepotil luuk kinni, ema ytles, et raibe pidi pliitapeal olema juba nagu teist aastst tiine mullikas, ei tea, kas peaks minema ja luugi potil lahti tegema?:D
okei, ma lähen joon teed nyyd vahelduseks:D muidu saan siit seinakapi põrkest veel päikesepiste kah:P
btw, vaata et sa need metalurgiat tundvat vaaraosipelgad siis sihvalt minema ajad, nood raisad pidavat oskama räni ja plii segust dynamiite teha:D
putsi, need katamaraan kodod on vannitoas jälle täis joonud ja mul duššigeeli pudeli ära peitnud:D
btw, tead, mis timo mulle eile ytles?
et mul on käsi suur nagu T-40-ne porilapats:D
appi... tansaania tantsulõvidel on homme kiirovikultuurimajas disko:D



see oli üks meie lühike vestlus Aanzuga,edu neile kes viitsivad selle läbi lugeda:D
PEACE!