Friday, January 2, 2009

Paint the silence!

Hey,hey,hey,it's me again:D
Mõtlesin,et kirjutaksin nüüd ise ka siis tiele oma muljetest ja erinevatest situatsioonidest vana-aasta õhtust ja sellest perioodist nüüd nii kaugele kus ajahetkes me praegusel momendil viibime.
Alustaksingi siis ehk 31-st kuupäevast,hommikul sai kaua magatud as usual,et ma õhtul ikka hästi säilinud oleksin:)
Aaaa,30ndal käisime Karliga jõukas ka jälle,ütleme nii,et naerda sai,mitte üksteise,vaid mignite rattavendade üle,pm minu arvates peab ikka annet olema kui tüüp suudab batuudilt maha lennata:D ja mina ei niumetaks seda just kõige kõvemaks laagriks kui 2 tüüp hüppavad batuudil,ülejäänud 15 istuvad batuudi ääres maas ja hoiavad asendeid mis heal juhul 5% meenutasid venitamist ja siis räägivad chuck norrise round-kickist ja mike tysonist-trennivennad shall i say!:D
Hüppaksin kahejalgse konnantilooplondi pikkuse jagu tagasi 31-sse kuupäeva:)
Mingi kell selgus,et davaiks,pražka toimub Jaagu juures,poed lükati sel toredal kuupäeval muidugi varakult kinni,seega käisime mina,kunnar ja jaak ka varakult poes ära,mõtlesime ja mõtlesime ja jõudsime järeldusele,et davai,hot shot-s we welcome you with our throats and mouths and arms wide open:).Saigi siis 5 vana tallinnat ostetud,ostmine oli ka omaette nähtus,leti juures läks Jaak müüja juurde ''Võtaks ühe vana Tallinna!'' müüja selle peale''oot oot,kas sina võtaksid,või võtaks mihkel?'' ''Mihkel võtaks'' sai sisi eismene ära ostetud, siis jäin mina paigale ja mainisin ,et võtaks ühe sama vedeliku. VAhepeal jooksis jaak teise poe otsa ja tõi siis viis piima:D Poiss kahmas need nii ebakorrapäraselt sülle,et ta tuli suhteliselt olümpiamängude kiirkõnni tempoga ja viskas need siis sinna letile:DVAhepeal küsis müüjanna siis minult,et mis he ajook see siis nüüd meile on,seletasin sisi ära ja müüjanna vastas''mm,tundub jah päris hea!'':DPiimad ostetud,viskas kunnar oma pangakaarti astusins iis sellega leti juurde ja ''Kolm vana tallinnat veel palun:D'' siis muidugi tuimalt üle poe ''Kunnar,mis su pin kood on?'':D siis sai ühele teatud isikule puuvillase seasoolikafiltriga suitse ostetud,mignid mentoolikad olid vist,seega oli seda notsut kelle sisikonnast filtrid olid thetud,kogu oma elu vist piparmündiga nuumatud,jah on küll iu,iu on sleleks,et te kõik suitsetamise maha jätaksite:).Mõtleisme sisi,et mida me ülejäänud rahaga teeme,jaagul hakaks kiire ja siis t aütles,et ostke ükskõik mida,läksime siis poest välja juba kunanriga ja hakaksime ära kodu poolel iikuma kui järsku tuli mul meekde,et ohmyfrigginschweinsteiger!''VAHUKOORED!'' ei oleks väga mingeid vanaka ja kakaokokse lihtsalyt juua tahtnud,uuesti poodi siis,pm poest väljusin ma nagu mingi catherine zet a dsõuns või mõni muu miljon kuue aastane piffens,koti pealt paistsid ju piimad ja vahukoored:D sammusin siis rahulikult poe ees kui kunna rjärsku ütles,et ''tule kiirelt!!'' ma mõtleisn,et wtf? siis ta seletas,et ta is aoli parajasti poe ees:D:DHeadele lastele naeratrab alati õnn ja ta isa ei märganud meid selle ilusa vanatäditoidukogusega teleporteerumas:D.Koju jõudes avastasin enese suureks ülaltuseks,et mu telefon töötas,see õnn oli üürike,aga piisavalt pikk,et ma sian timole är ahelistada ja plaanid ära räägitud:)
Siis tuligi timo minu juurde ja ootasime ,et kuna Jack-o märguande annab ja pražka alata võis:D
Järsku kuulsime kui keegi koputas,timo jõudis juba ära öelda,et ''Ergo kindlalt!'':D aga vot,õnneks ei olnud,Kunnar ja Jaak olid:D möödus migni aeg,kõik käisid korda mööda nfsu2-s downhill drifti tegemas pc taga:DSiis sabaus see õnnis hetk kui Jaak üksi koju jäi:DLendasime siis kohale:)Algselt istusime niisama vaikselt,siis läksime mina,timo,kunnar muusiak järele ja Jaak Cätriinile vastu,nähtud tehtud.Jõudsime siis oma seltskonnaga muusikaga tagasi ja koputasime uksele, kunnar ütles algselt,et ''kuradi lit* on väljas vist veel!'':D aga mina vastasins elle peale,et ei ''tagasi on juba,ma tunnen lõhnast ära!'':DSai sisi boombox ülesse seatud ja mingi lugu käis miljon seitse kord akuigi jaka oli pannud shuffle-i peale,aga muidugi suutis vahepeal Dj Saabas seal näppimas käia ja selle ühe loo repeati peale panna:D Loomahitt oli kunnari enimsoovitud soovilugu:D
Meie Jaaguga käisime ja littisime aegajaltoma punk-rocki vahele:)Sai sisi vahukoort ja kakaod tehtud,Cätriin imestas ja ahastas,et tema enam meieg akööki ei tule,kui meie mitte midagi teha ei oska,kurtis,et me laseme nii kui nii vahukoore võiks ja muudeks asjadeks,aga tglt olid tal õesti päris arukad remargid,minul sõitis katus ja jutt juba ilma jookidetagi as usual:D esimesed shotid ja värgid neelatud,rõdule,kunna rpidlus sela mingeid KAPÕMMAKI asjandusi:DMuidugi ei saanud me sellega midagi debiilset tegemata jätta,selleks oli selline asi,et vahukoorene salvrätik,see kärakas sinna sisse ja siis kogu see krempel rõdu nurka,PAUK KÄIS VALGET LENDAS!:Dkõrvad tõmbas kohati lukku;P Vahepeal liitus meiega ka ahto:D a ja erikülaline Herr Prill käis ka,noomis,et ärgu me enam pauke rõdul tehku,ise oli t amuidugi juba paraja auru all,võttis sisi meiega ka ühe pitsi,kui teised võtsid hotshotti või cätriini pisangikoksi sisi tema littis puhtalt vanakat,karused mehed siin eestis no:D
Mida aeg edasi seda rohkem sai neid shotte oma sisikonnaga läbi filtreeritud:D
Mingi kellt uli sisi mul idee,et kui mul on juba niigi ptsis juuksed(ajasin nimelt ükspäev ise migni kell pool 12 vms endal juuksed 12 mm peale);D ,et miks siis nendega mitt emidagio hullu teha?:D
Sais isi masin toodud,ja ohmy millise haircuti cätriin mulle tegi:DKülgedelt on nüüd siis vele lühem ja keskel triip,paras mohawk,omanäoline,samas ma ei kurda,emal jäi küll muidugi karp lahti kui ta seda eile nägi:D:D
Kui kell hakkas 12 saama läksime kõik rõdule fireworksi vaatama,suhteliselt mahe oli peaks mainima,siis sai kõigile igasugu häid asju soovitud ja muud sellist,ennem kahteteist otsustasin ma tähtsamatele isikutele oma soovid edastada,kes meiega ei viibinud,tehtud,Anna muidugi ei võtnud telefoni vastu:D
Istusime siis teleka ees ja järsku käis uks,ohshit,Jaagu vanemad tulid:D
Istusid sisi neamdki meie juurde maha ja maitsesid ka meie shotte,ka nemad pidid tunnistama,et väga head on:)Siis sealt edasi migni ikell hakaks kõigile järsku pähe,mina olin rõdult alla riba pannud,ja kalri väitel aknast ka,agano juhtub ka parimates peredes,mingi kell olid timo ja kunnar mind sisi vist koju vednaud,kuna ma is ejalgu alal ei võtnud,kunnar keeras ära magama,mina ärkasin vis tkunagi ülesse ja ei teadnudki,e tm avahepeal maganud olin vms,igatahes välja ma tuigerdasin ,kunnar ütles eile ,.et ''kurat,me suutisme sind vahepeal ära kaotada,nagu vedasimesind koju ja siis järsku vaatasime,et sind enam ei olnud'':Dmina tean,e tmina nägin politseid väljas ja siis ma muidugi lehvitasin neile sõbralikult ja küsisin,et mis passite siin?:D
Siis sai Jarkole jaMartinile ja Siimule vist hea duut soovitud ja nendega võetud,seda ma ei mäleta väga detailselt:DMingi kell rändasime timooga siis wannabede ja muude selliste juurde,Reiko juure solid,sellest ma ka väga ei mälet amidagi,sai korr ajuttu aetud ja siis ma vajusin vist magama kuskile nurka mõneks viivuks,ärkasin jälle kuangi, siis tulime timoga koju,ja ohmy mgini mäluauk oli jälle vahepeal ja siis avatasin,et minge forellimarjasees olevatesse karukäppadesse aga mukeeleneet oli kadunud,ma pidasingi seda jäädavalt kadunuks,migni 7 ajal hommikul keeraisme siis meiegi timoga magama,kunnar lahkus vist 12,muidugi oli ta vahepeal rängalt riba pannud,Karl väitis nii,et nagu kivi oleks vetsu kukkunud:D:DMeie timoga ärkasime vis tmingi 1 ajal,ulme,aga mul oli he aolla,timol mitt enii väga:D
sõime Timoga hommikusöögiks migneid krõbinaid piimaga,jheee:D
Siis tuli allar,kõrvetas endale ka nfsu2-e ja siis lahkudes läks timo ka koju.
Käisin sisi poes ja ostsin nuudleid rämedalt,et oma isu täita,ja siis oh seda õnne!
Chekkisin diivanile diivani slejatoe vahelt paistis mu keeleneeid kuul, hakkasin siis agaralt teist poolt otsima,teine pool oli vabsjoot eises diivani otsas ja diivani all,ma ei saa aru kuidas se emul üldse keele otsast ära sai,aga õnneks polnud mu augukene veel ööga kinni kasvanud ja ma sain selle tagasi pandud,juhuu,siis sai jõukasse ja jalkat mindud,oikurat kus sai alkassi välja higsitatud:D
aga jah,that was kind of it.:D
Täna magasin migni kella neljani vist,selg on valus aga ma ei tea millest,küll üle läheb ma loodan,võit evabalt mulle massööre mängima tulla(naissoost isikud ;D)
Cätriin lubas mulle videvikku ka laenata jah,jään ootama,siis saab Annega inka tundides muljetada:)
PEACE! Take care hons!:D