Thursday, March 5, 2009

vända kalle seiklused


What have I got? Really? Some money in my pocket, some nice threads, fancy car at my disposal, and I'm single. Yeah... unattached, free as a bird... I don't depend on nobody and nobody depends on me... My life's my own. But I don't have peace of mind. And if you don't have that, you've got nothing. So... what's the answer? That's what I keep asking myself. What's it all about? You know what I mean? Alfie oli tõesti hea film,ma ei tea kuna ma seda vaatasin,nüüdseks juba ammu-ammu aega tagasi,aga see spetsiifiline koht sööbis mällu.
What's that on your shirt?Did Starbucks merge with Hooters? ''A double D-latte ,please!'':D Ofc ei sa amainimata jätta ka 2 and a half men-i:')

Mnonii,pole ikka päris kaua kirjutanud,for ages,you know.
Vahepeal olen igasugu asju teinud,kõigest ma ehk heietama ja leelotama ei hakka,kirjutan teile detailsemalt laagrist ja sellega seonduvast:)
Meedialaager leidis siis aset 13-15 märts Lähtel,Tartust suts väljas.
13nda hommikul võtsin kõik asjad kooli kaasa,mõtlesin,et ei viitsi peale tunde enam koju tulla ja siis uuesti linna minna,õnneks oli selline keiss,et kooliasju kui selliseid ma ei pidanudki kaasa vedama,Eesti keeles vaatasime filmi,matemaatikas tegin asjad niisama lehele,äge ja tubli as i am,ajaloo õpetajat polnud,seega vaatasime ka selle ajal eesti keele filmi,geos kümmel väga ei pahandanud,aga debilnik on ta ikkagi,no offense my dear Ülle!Laamade subduktsioon on ikka peas tänu sinule,seda läheb mul kindlasti edasises elus vaja,ma tänan!Kehalises ei pidanud ma ka midagi tegema,sest olin kõikides varasemates tundides eeskujulikult suusatanud,seega jätsin ka kehalise asjad koju.Seega kokkuvõttes võtsin ma kooli vaid laagri asjad kaasa.Peale tunde tegime Henriga igapäevasedpraed kohvikus,siis läksime tema juurde,lugesime automaailmu,jõime kohvi ja lõime niisama aega surnuks.Sõitma hakaksime migni kell pool 4 ehk, ma ei tea, ei mäletagi enam nii detailselt.Võtsime siis Kristjani ka peale,kohale jõudes meenus Henrile,et ta unustas raha küsida,kuna lähim pangaautomaat oli Tartus,sõitsid nad siis sinna.Mina ja Kristjan läksime ära koolimajja,võtsin Henri asjad ka,et valiks koha välja:D Lendasime koolimajja sisse,mingi koristajaonu vms küsis kohe,et ''meedialaagrisse?'' ma mingi ''Noooooo karta on meit'' reipal toonil ja viisil,nagu minu puhul ikka:).See onkel siis juhatas meid kusagile auditooriumisse,seal oli juba parasjagu rahvast ,aga päris viimased me siiski polnud.Istusime maha,pildusin kotid igale poole laiali end aümber,et teistel ikka võimalikult vähe ruumi oleks,meanie khihi,istusin esimesse ritta,siis mahtusid mul jalad ära,haha!Jõudsin asjad maha panna ja siis järsku ründas meid Tüdrukute pilv,ilusate tüdrukute pilv,na dkõik väitsid,et na don Saaremaalt,tegelikkuses oli vaid Tairi Saaremaalt,teised olid niisama ägedad ja pwnisid meid banaalselt anaalselt:D.Siis tulid kõik ja küsisid nime ja kust me tuleme ja lalalala,esimesel evastasin ma ofc,et ''mnooo mis sa arvad mis mu nimi on? ;) '' Algselt pakuti Taavi,no 'cmon kust otsast mina Taavi olen? Mu vanaema pole Taavi,ammugi siis veel mina.Siis voolas rahvast järjest juurde.Algas migni registreerumine,mõeldi,et teeks koridoris,seal on rohkem ruumi or so,öeldi,et ärge kõik korraga tulge,muidu tekib pikk järjekord.Mina lazyass istusin ikka päris kaua seal auditooriumis edasi,milleks mõttetult seista?:D Saabus ka aeg mil mina end püsti ajasini,võtsin need tuhanded enda ja Henri kotid ja viskasin koridoris kusagile nurka,seisini järjekorda ja siis registreerisin ära or so,minu nime polnud muidugi alguse snimekirjas ,sest see,et mina laagrisse lähen selgus suht hilja,karta on,et minul läks sela siis kõige kauem aega,aga eks (tulevaste)staaridega tegeletaksegi kauem:DAndmed antud ja muidu tarka pandud öeldi mulle,et olen ROOOOOOOOOOSAS rühmas:),peale selle anti mulle ka meedialaagri märk or so,retrostyle,ja siis laagri päevakavad ja reeglid ka. esimene reegel oli vist,et Laagris ei tarbita alkoholi,fck mul oli muidugi 2 viina kotis juba, teine oli vist,e töörahu algab kell 00:00,ise sain kõige varem ehk magama mingi pool4 või pool 5:D Istusin siis rätsepaistesse seina äärde ja lapapsin neid lehekesi mis meile anti,kohe tulid paparazzod klõpsisid nagu ma oleksin mingi viimane boheemlane:DHelistasin siis Henrile ja küsisin,et kuna ta jõuab,ja toonitasin,et ta laseks end igal juhul ROOOOOOOOOOOOSASSE rühma panna:) Läksin siis asju tubadesse viima,tubade asemel olid meile socalled ''magalad'' Läksin esimesse tuppa, tegin sniff-sniff ja ütlesin ''üüüü siin on naiste lõhna,urrrmjäu!'' Sai siis kotid sinna visatud.Tuli Henri,küsisin meeleheitlikult,et nohnoh,said roosasse rühma? Siis ta vastas,et nojano,läksin alguses,ütleisn,et ma armastan roosat värvi ja ma lihtsalt peanr oosasse rühma saama,selle peale olit alle vastatud,et rahune maha,ja siis öeldi,et ''sa oleksid nii kui nii roosas rühmas olnud'':D.Siis oli selline rühmade esimene koosviibimine, Mina,Kaspar,Marten,Henri,Sebastian,Mary-Heleen,Tairi,Britt,Annika ja Matilda/e olid meie rühmas,rühmajuhtideks saime Madise ja Marise.Oli siis selline enesetutvustamsie ring,oi ma leelotasin again,katus oli ka nii lennus,et jah nt kui Mary Heleen ütles,et tema käib Turba Gümnaasiumis,panin mina kohe,et ''Kehalise tundides pillute labidatega turvast?:O'':D.Siis sai kergemalt igast raadiostuffi õpitud,intervjuude alaliike jms.Uued teadmised omandatud,katus oli ikka lennus,sai siis magalatesse mindud or so,vaatasime,et fck muusikat pole,läksime kolasime siis teistes magalates,ja ühes oli wooooow,avades ukse,märkasime kuidas Laura jaTairi rämedalt tantsuvatti lasid,siis sai vutvut kohe sinna ümber kolitud,selle otsuse üle olen ma päris õnnelik isegi:).Algselt olime ukse juures kohe,õhtul peale funfunfuni läks Henri teise tuppa,mina jäin sinna muusikatuppa junõu:DFunfunfun ehk siis õhtused mängud or so olid päris ägedad isegi:DMingi talendivoor oli,et iga rühm peab oma talenti näitama,okas individuaalselt keegi või mitmekesi, meil oli greeat success võitsime ära ofc,Mary Heleen laulis ''Imelist Laast'' ja meie Henriga tegime sellist balletti taga,et ise ka ei usu,grande finale viskasin spagaati,kurat,jalg on senimaani suts valus,ei tohi ikka päris külmalt ka teha.Kui funfunfun läbi sai oli pm vaba aeg or so,et kes läks magama kes tegi midagi muud,meie panime saalis prazdniku püsti,ITimees vaatas imestunult^^ sai siis tantsuvatitud jms,peale seda läks mõni jooma,mõni(sealhulgas ka mina) koridori chiikadega rääkima,jeesjees tore oli:)Magama sain ehk mingi 4 läbi or so.Teisel päeval hakkasid kõik rühmad siis raadiosaadet tegema,külas käis Mart Normet(ETV mingi meelelahutussaadete kõva vend^^) ,haarasime siis Henriga Mardil munadest ja tegime saate jaoks intervjuu,mis laagri lõpus tunnistati parimaks intervjuuks:')(seal sisaldus ka sõna ''klaverikeppimine'' :D) Mul sõitis katus juba teist päeva järjest,juttu tuli ikka sama palju kui härgharjassabaantiloobil päevas hambaid kasvab-väga palju.Pidasime sisi rühmaga aru,et mis meie raadiosaade sisaldab.Ühtlasi valisime ka enda raadiole tunnusloo,kuna meie puhul oli tegemsit ROOOOOOOOOSA rühmaga,siis Madisel kargas pähe,e tkuangi oli mingi seep ''Rosa Salvaje'' valisimegi selle tunnusmeloodia enesele vahekõlliks ja sissejuhatavaks muusikaks.Raadio nimeks oli Pink FM ja saate nimeks ''Roosa on lilla'':D Nimed,tunnusmuusika valitud,võtsin end kätte ja normaliseerusin,või hakkasin lihtsalt hetkeks tööd tegema,läksin lõikasin intervjuu ilusaks,igast sõnakordused ja pausid vahelt ära junõu, avastasin,et ma oskan seda superhästi,vnoh,olen seda ka kodus teinud aga lihtsalt muudel eesmärkidel.Teised lugesid smaal ajal uudiseid sisse jms,hiljem läksime Henriga stuudiosse or so ja hakaksime reklaame improviseerima,tulemuseks oli parim reklaam,hihi^^ ,lisaks tegime ka raadioteatri ära,seebika teemadel hihi,seda tunnustati kui parimat raadioteatrit:') ja siis tegime veel ka ''otsereportaaži'' suusavõistlusest,algas vaikselt kirjeldades kuidas asi on ''Eestlaste kolmikjuhtimine,86 meest on juba katkestanud blablablabla (seda sai väga-väga rahulikult öeldud),siis järsku hakkasime karjuma nagu segased eesti spordikommentaatorid ''veerpalu murdis kepi,mae on esimene,rehemaa teine,ja millise dpaaristõuked,rehemaa võtab järgi,VEEEEEEEERPALU SAI KEPPI!,JA MAE ON VÕITNUD,REHEMAA TEINE,VEERPALU KOLMAS,MILLINE SÕIT ,veerpalu sia keppiiiiiiiiiii! taustaheliks oli ''heiaheiaheiaheeia,nagu suusavõistlustel ikka'':DÕHtul oli jälle funfunfun ,seekord oli totaalne muutumine,ohshit ma olin vabatahtlik meie rühmast jälle:D Tulemust võite pildilt näha,kehastasin Angeelikat,Kazakhztanist,väitsin segases ja rõveda aktsendiga inglise keeles,et ''i'm # 2 prostitute in the whole kazakhztan,i do dogs,cats,chickens and of course camels and hippos too,GREEEAT SUCCESS!'':D MAry-Heleeni särki ja püks esia kantud ohshit,särk veel aga püksid,püksid tekitasid mu genitaaldiele suuri ebamugavusi:D:D is nice igatahes,siis läksin kogu crappi maha pesema näost ja peast ja riideid vahetama.Tagasi jõude skis migni tähed muusikas laadne asi,meie rühma krod oli,hakkasin kohe laulma lala,saime kohe punkti hihi:D Õhtul oli jälle kergem praždnik ja pikk jutuajamine koridoris:) Märgiks ära,et itimees käitus kahtlaselt käis teistel meessoost isikutel järel ja tahtis tantsida:DSp ma põgenesingi ära tüdrukute juurd ejuttu ajama jälle,räääkisime,rääkisime,kell oli palju,ITimees tuli ka meie juurde,istus 3 meetrit eemale ja hakaks mingeid kahtlasi 90ndate lugusid kuulama,Vengaboysi ja ''I wanna have sex on the beachi'':D:D Läksime Lauraga ära hambaid pesema,itimees vaatas kurjalt järele,me arvame,et ta armastas mind ja hetkel kui me Lauraga hambaid pesema suundusime,tundis ta ,et ma murdsin t asüdame:D:D ja ta pani peale loo ''bleeding love'' hahaha:D:D:D:D:D:D .Jätsin ennem mainimata,et peale esimese õhtu pikka jutuajamist koridoris,läks Henri tagasi tuppa kus me alguselt olime,mina jäin uude,ukse juure sma ei maganudki,omastasin Lauralt Jelle ära ja läksin tema kõrvale magama,pea oli Jelle peal,ai kui pehme oli:D:D ---->mina ....... <---- Laura,et te väga mööda ei mõtleks,nagu seda Laura ema suutis teha:D:D
Üldiselt oli selline lugu,et fck mulle meeldis see laager nii-nii väga,ja se eon harv juhuk skui miski mulle nii väga meeldib,ei suuda järgmist laagrit ära oodatagi:)

Eile oli siis esimene kooliipäev,no fck,Geos oli ikka õppida,we love Kümmel jeee,üldiselt ei olnudki väga hull,kannatab ära,ega enam kaua ei pea käima:) Läksin meediatundi ka, jagasin siis laagrist muljeid ja värke,neljapäeval lähen innovatsiooni konverentsile jee,ainult meediaõpilased ja mina olime kutsutud or so,vabakutseline as i am.

Täna,teisipäeval oli minulv aid kaks esimest tundi,kirjandus ja Keemia,algselt pidi Keemias töö olema aga õnneks oli õppelajuhtaja midagi sassi ajanud ja ütles Sansale,et suusavüistlustele minek on peale esimest tundi,tegelikult oli siiski peale teist tundi,aga who gives a fck,vähemasti jättis Sansa töö ära,neljapäeval on.Hihi siis sai võistlustele mindud,Teatesõit 3x2 km,sõitsin teist vahetust, sõitsin mingis kolmest vennast mööda,hihi,tegelikult oleks siiski mgini 30 sekki kiiremini saanud,aga tõusul lükkas üks tore onkel kõndis tõusus tülesse ja kui mina hooga läksin pani kepi minu suuskade vahele,panin mõnusalt kõhuli kohe,tüüp jäi seisma ,pmt akistas veel ja ütles,et ''mine mööda'' no anna olla,läksingi temast siis samal tõusul mööda hihi,järgmisel tõusul sai klassivennast möödutud,tõusu lõpus nägin veel üht eonkelit,peale laskumist,lõpusirgel sain mööda temast hihi jeeee,olen tubli.ee Tore oli kuidas teiste võistlusklasside lõpetajad rajaääres ergutasid jms^^ Andsin siis vahetuse ilusasti üle,Erkko veel kasvatas meie edu ja võit oligi käes:)
Jeeeea kuldkuldkuld:D Bussis riideid vahetades ütlesiid 2 suusapedet ,selle kõige paremas mõttes,et ''hea loom oled'' seda ka heas mõttes, nad mõtlesid minu lõppu hihi^^ egobuust shall i say:D
Autasustamisel suutsin jälle kenasti pildile jääda,medal kaelas,pöial püsti ja GREEEAT SUCCESS!:D wihiii:D
Olent ubli olnud vist täna,et nii palju kirjutasin,keegi pai ka teeb?:)