Monday, April 6, 2009

Do you dream, that the world will know your name? I do,


Mnii,kergem paus on see solnud,but guess what, andsin enesele ühe lubaduse,laupäeval vist.Lubadus on siis järgmine: Olen suve alguseni kaine ja hakkan kodus õppima+ olen niisama tubli. Ma ei mõista mis keiss on kõigil just selle esimese poolega,kui sai seda mainitud,siis oli kõigil umbes nii,et ''hahaa jaaa ikka,kindlasti, ma olen paljusid kuulnud selliseid lubadusi andmas'' feilerid, genitaalkardaanid,ega mina mingi ''igaüks'' või ''igasugune'',i'm special you know,slightly retarded ,but still special:D
Põhimõtteliselt ma eelmisest nädalast leelotama ei hakka,ütleks lihtsalt,et väga tore oli:) Who gives a fck about history?Live for the future. Tegelikult ajalugu kui õppeaine ikka koinib küll,nimelt on homme töö mjeez,täidan lubadust ja õpingi hetkel niivõrd-kuivõrd.Ärkasin mingi 22:00 ,oi kui raske oli voodist välja saada^^Õppida on üpriski palju:
07.04.2009 muusika Assignment Õpi selgeks klassitsismi sissejuhatus kuni Viini klassikuteni.
07.04.2009 vene keel B Assignment Переведите текст (письменно): "Что такое флэш-моб? (текст в учебнике)
07.04.2009 inglise keel A Assignment SB p. 82
07.04.2009 keemia Assignment Õpik lk. 193-196 Tööleht -Raud (täita)
07.04.2009 ajaluguTest Eesti iseseisvumine. Õ lk 20-37
07.04.2009 matemaatika Assignment Ül. 710 1)

kuid siiski,minu kui üliinimese jaoks on see lumme kusta,that's right,selle pärast enam lund polegi.
Tänane ilm oli ka muidugi super,suhteliselt meeliülendav oli üle pika aja särgi väel koolist koju tulla ja päikest nautida:')
Viimasel ajal mõtlen lambist kahtlastest ja seosetutest asjadest,nt eile mõtestasin lambist ''Pööra pea päikese poole,siis jäävad varjud selja taha'' enesele pikalt ja laialt lahti ja siis filosofeerisin selle üle.Pigem ei hakka teid selle taaslahtimõtestamisega vaevama,igaühel omad mõtted ja arvamus.
Palju-palju head muusikat olen ka viimasel ajal avastanud,oh seda õudust järgneva 4 kuu jooksul kui kõik needlood alles raadiotesse/üldsuseni jõuavad,üleüldse mina nt ei saa raadiot vnoh eesti raadioid kuulata,seal on niiiiiiiiiiiiiiiiiii vana muusika at least for me,teen oma raadio ma räägin,kahju hakkab inimestest kes mingi pool aastat vana lugu verivärskeks tituleerivad ja veelr ohkem kahju on mul neist kes seda ka usuvad. Hetkel ei viitsigi kõike uut ja head kraami teile siia kirjutada,kes tahab,see küsib,üldiselt olen suhteliselt tolerantne,vähemasti õhtustel kellaaegadel,kui mul enam selliseid energiaülejääke pole,millega ma suudaksin kas või laamasid liigutada,sellised onm ul pm hommikul 6-st õhtul 5ni;) ohtlikud kellaajad youknow.
Hetkel käib üks suts vanem lugu,kuid olen suht veendunud,et ega väga paljud seda kuulnud pole,kui olete,siis minu poolt thumbs and toes up for you:)

Thriving Ivory - Angels on the Moon: ai, on mõnusalt omapärane vokaal.
Take care,homme tüütan teid ehk pikemalt:) on aeg lubadusi täitma hakata,ja ma vist lubasin kunagi,et blogin normaalselt jälle:')