Thursday, September 10, 2009

Foooooooooooootbaaaaaaaaallllllll!

Täna teen lühidalt.Keiss on selline,et eilses põhimängus saime 3:0 suhkamit,esimesed 30 minutit olin omade mängust tõesti positiivselt üllatunud.Peale seda võtsid espanjoolod oma,esmalt jõudis sihile Fabregas,kes mängis xaviga lihtsa seinasöödu ja lõi kindlalt paremasse alanurka.Esimesel poolajal löödigi vaid üks värav.Teisel poolajal said oma tabamuse nii Santi Cazorla kui ka Real Madridi noorteakadeemia produkt Juan Mata,kes lõigi ehk ilusiama värava.uh jah,täna tuli eurospordilt õnneks palju jalkat nägin ära ka Inglismaa ja Horvaatia mängu,mille minu lemmikud kindlalt 5:1 võitsid! Lisaks veel Prantsusmaa ja SErbia mäng ja šotimaa ja Hollandi vastasseis.oh fck täna olen väss,lendan vist ära voodisse kirjandit kirjutama,kuigi olen kindel,et mu brain pole hetkel just kõige produktiivsemas seisundis,samas olen nii egi vend,et arvan,et isegi minu vähemproduktiivsemal ajaperioodil suudan olla tootlikum kui valdav enamus oma ülima värskuse juures.Ahjaaaa! Sten tegi kildu,algselt skandeeris :'' laulu,laulu!'' okay,õde pani siis telefonist Taio Cruzi - like a star'i käima ja siis hakkas Sten tantsima,tantsis,tantsis ja hõikas :''Mika,Mika!'' pidin temaga tantsima minema:D.Kass tuli ka täna oma kiimarahuldusretkelt tagasi:D.