Monday, March 15, 2010

Amet ei riku meest:D



''Hooooooooooooowfy fokes!'' Põhimõtteliselt on nüüd lugu selline,et ma vist kirjutan teile oma weekendist,mis oli päris ekstravagantne shall i say,seda seetõttu,et 3 päevaga proovisin ikka igast erinevaid ameteid:D
Reedel helistasni killerile ja andsin teada,et ma lähen maale,mõne tunni pärast helistas ta tagasi ja küsis,et kuna ta mulle järgi tuleb,vastusele ''vahet pole,põhiline,et täna'' sain vastuseks lause:''davai, ma hakkan kohe tulema siis'':D
Maale jõudes vahetasin kärmelt pulstid ära ja läksin ämmaemandat,sünnitustransporttöölist mängima,lehm hakkas poegima haha,nii me siis pidime ta killeriga aedikust küüni alla eskortima,kena musta-valgekirju vasiaks on vähemalt,ega teisiti ei saakski,et ta kena ei oleks,vaadake kes ta ämmaemandad olid:DPeale seda käisime saunas,sõime ja mõtlesime end teleka ette parkida aga vot ei õnnestunud.Naaber helistas killerile ja kutsus meid endale appi, a la,et tal on mingi toru katki ja siis kopamees kaevab ja tal oleks pärast abi vaja selle kraavi täitmisega,kaua ei mõelnud,lendasime kohale,ühendatud traktorist-kopamees kaevas seal oma külmunud maad sentimeeter-sentimeetri haaval,me ajasime siis auto suht lähedale sellele kraavile,et ikka mussooni ka kuuleks selle kopamüra saatel.Naaber tundus kui mõni eakaaslane kui ta rääkis kuidas nad naise ja sõpradega lätis Armin van Buurenit chekkimas käisid ja tequilasid lammutasid ''kurat,tõmbasin vist 12 tekiilat või midahgi sellist sisse,ärkasin,puhusin 2,3,sõita ei saanud,pidin veel magama,mitme tunni pärast puhkusin uusti,oli 0,3 ,panime lätist leekima'':D.Aitasime tal siis Autost kotid majja viia,sheeris meiega läti õlut ka,üks oli ''Žiguli'' ja teise nime ma ei mäleta,igatahes päris head olid:D.Kuna kopamehel läks seal kaua aega siis me läksime ja tõmbasime oma pagassis leiduvad alkovarud ka välja,nii me siis istusime seal kraavi kõrval labidad käes,ajasime juttu,kuulasime muusikat ja lürpisime alkassi,kui kopamees lõpuks ära läks siis olime meie juba parajad poisid,naabri sõber oli ka elumies ajas normaalset juttu, tööd tegime ehk mingi tund aega,siis kutsuti sauna aga me ei viitsinud enam,palka saime 20 latti tunni aja töö eest ja muidu jutustamise ja lällamise eest:D mõtlesime,et sõidame koju,pmst mingi kilomeetri ehk sõitsime siis tuli mõte,et oh shit,tuttavad on seal,läheme vaatame mis nad teevad,kunak iller oli paras pois sjuba siis suutsime ka mõned korrad hanges ära käia:DTuttavad tegid seal oma ralliautot korda või nühkisid lihtsalt läikima,meil igatahes silm enam väga ei seletanud:DOlime siis seal ja ajasime juttu ja tõmbasime veel mõned dringid ja tegime kõnesid,siis mõtlesime,et oh fck peaks koju liikuma,mõeldud tehtud,läksime majast läbi,killer tegie riti kiirelt kuna ta oli vähem konditsioonis kui mina:DKui vanaema küsis,et kas me oleme joonud midagi siis sai ta mult vastuse,et ''Raidar(naaber) andis jah 2 läti õlut'':D.Killer võttis vindi ja läksime ära sauna magama vnoh pigem oma debiilset iba jälle kätule ja mallule ajama:D.Järgmisel päeval mängisime eliitleveli Pedajaid,nimelt pügasime lambaid,avastasin,et meil on ka 2 süsimusta lambatalle maal,hihi:)Õhtul helistas killeri isale üks tuttav ja küsis,et ega ta peipsile kalale ei viitis minna järgmisel peäval? Ei viitsinud aga see eest mina ja killer viitsisime,viskasime siis oma kalaasjad ja toidukraami kokku,sest järgmisel hommikul pidime kell 04:15 ärkama.Asjad koos,helsitas naabe ruuesti,et nüüd peaks saama selle augu ära täidetud,lendasime kohale,tüüp rääkis kuidas tal oli eile samamoodi pikale läinud nagu meil naise ja sõpradega ja,et kuidas ta proovis ise seda auku kinni visata aga alkassiaurud olevat nii rängad olnud,et peale mõnda labidatäit oli MÄRJAKS VÕTNUD:DNaaber läks naise ja sõpradega mäele ,sisi tuli järsku tagasi ja küsis,et ''poisid kas teil ikka õlut on peaparanduseks?'' vastuse ''ei'' peale lippas ta majaj ja tõi meile specialid ja heinekenid,,mõtlesime,et neid ei hakak kohe jooma,et need jätame õhtuks,peale sauna hea mõnus külma kesvamärjukest libistada:).Tegime killeriga siis särgiväel tööd kuni naaber oma sõpradega veel maja juures oli ja siis kui lahkusid,lasime ilma särgita,et paras temperatuur oleks,hea õhkjahutus oli:)Töö tehtud,lendasime maale tagasi ja läksime sauna oma igaõhtuseid jututuure tegema:DKuna järgmisel päeval oli natukene varasem ärkamine kui tavaliselt siis me väga pikalt ei mölisenud,tõmbasin suht varakult ära kerra.Killer käis mingi 1 ajal rebast laskmas leiliruumi aknast,laskmise peale ma iegi mitte ei ärganud,aga selle peale kui ta kesta rauast välja võttis ja püssi luku lahti tegi,ärkasin kohe ülesse,weird:DKiller lasi siis öösel bokserite,särgi ja kummikutega mööda põldu ringi ja otsis oma rebastmaga sia feili:Dkeerasime siis magama,ärkasime isegi 15 minutit ennem äratust,4 ajal oli vanaemal meile juba söök valmis pandud,läksime ja neelasime ära ja panime otepää poole leekima,et kalale minna.Peipsile sõites lasin autos veel nats sliipi ja kuulaisn selle killeri isa kõvasid kalamehejutte:DKohale jõudes vahetasime riided ära ja võtsime kalakastid ja õnged ja hakkasime astuma,kõndisime ehk max teise kilomeetri peale järvel,aga oi kus kala võttis,ise sain 30 kg ahvenat ja killer 35 ja see killeri isa sõber see sia veel rohkem.Proovisin isegi tupsiga ahvenat püüda,panin ühe sikuski konksu otsa tupsi ja teise otsa ahvenasilma-võttis küll:DPäike võttis järvel olles sitaks hästi,õhtul peeglist vaadates oli feil,nägu tulipunane j amuidu normaalne,hommikul oli veel hullem,nägu oli 5 tooni pruunim kui ülejäänud keha:DTagasi sõites helistas Anna ja siis me ajasime niisama wacko teksti talle,aga ta on nii musi mul,et ta saab igast mu naljast aru,kugii ta küsis,et kas ma olen ära joonud ennast,e tmul selline hääl on?:Dtegelikult olin ma lihtsalt jsut maganud ja rummiga kohvi joonud:D.Käisime siis tagasi jõudes poest läbi,võtsime dringid ja läksime maale,sõime ja saunatasime jälle ja siis tõi killer mu koju,järgmisel nvil pidime vist sauna teist korrust tegema hakkama jälle,üjee,praždnikhouse valmib:DKalale pidime ka varsti jälle minema:)Kui mul oli ennem nädalavahetust mõte,et ma loen maal ''Must obelisk I ja II'' läbi,siis mul ei olnudki selleks aega kahjuks:D

Hiljuti märkasin ka ühte ebameeldivat asja,Alati tuled inimestele meelde just siis kui neil on sinu abi vaja või,et ma nend eheaks midagi ära teeksin.Jah ma üldiselt oelngi väga abivalmis inimene ja teen teiste heaks päris palju, aga cmon see poel väga normalane,et mõni hakkab ainult siis rääkima kui tal midagi inglise keeles või füüsikas või matemaatikas või kusiganes teha oleks vaja ja siis jooksuga minuga rääkima hakatakse ja loodetakse,et ma ära teen.ohjah.

Ja kui ma varem teadsni,et lõpukella ajal pena ma kõne pidama jaluuletuse ka vele kirjutama ja lugema vist siis teisip muusika tunnis sian teada,e tma pean vele solist ka olema,ajee ,nice eksole:D

Vaheaeg hakkab kohe,eile ja tä'na oli Champions league telekast,eile öösel läks mul väga pikale ja väga konditsioonist ära:D:DAga kooli jõudsin isegi:)

Häid laule olen sitaks leidnud,aga hetkel kummitab Erik Hassle'i ja Ellie Goulding'i kaver Robyni ''Be Mine'ist''



Ära märgiks veel ka:laura izibor -. shine
wes carr - feels like whoa
I wish I was a punk rocker - Sandi Thom
artist vs poet - car crash
matt wertz-5:19
B.o.B aka Bobby Ray - No Mans Land
michael buble everything
If It Kills Me - Jason Mraz
Skyway Avenue-We the Kings
Anarbor - You And I
Artist vs Poet - Damn Rought Night
Chiddy Bang-The Opposite of Adults Feat. MGMT
Train - Save me san francisco ja üleüldse kogu nende viimane album
Parachute - She is love
Ne-Yo - Over my head!
Erik Hassle - Don't bring flowers after i'm dead ja Hurtful.
hilltop hoods - nose bleed section
Fanfarlo - finish line(akustiline)
Shwayze - Buzzin' ja polaroid
Daniel Bedingfield - Gotta Get Through This

Praeguseks aitabka teile:)
take care and have fun:)