Thursday, April 8, 2010

Dumbfuck -firetruck

Nahhui ma ei tea,närvi ajab kõik.
Sain haige oldud vahepeal jeje,reedel mõtlesime,et käime viime ühe tüübi tartusse ära ja läheme is egrillima,nii palju siis sellest,kell 16 lahkusime kodust,siis viisime venna ära,tuli kellelgi geniaalne idee temaga pidu teha jms,narkoparunid ja eksvangid wipiiii elu peab käima,samas ega ma ei ütle mdiagi havlasti,kui neil neid kahte ebameeldivat omadus tpoelks olnud olid nad muidu muhedad vanad,koju jõudisn pool 5 hommikul,siis helsitas sõber:''ou mis teed,tule välja,hädasti on vaja!''Mis sela sisi ikka,läksin,tüüp oli tüdrukuga tülis ja lendas oma viinaga ett emulle''võta-võta s apole sellist nii head viina varem saanud,pealeka tmul pole,võta koduveini peale'' tõin toast vele mõne dhapukrugid ja nii me siis jõime ja muljetasime.(Täna maximasse eksides märkasin,et see oli migni allahinnatud valgevene solkviin''belõi russ luks'' jeje)Väljas olis itt,läksime Marko juurde,sela olid mignid alakad end vittu tõmmanud.Aru ma ei mõista miks debiilikud 'tardid sotavad endal enii palöju ja niis itta alkot mida nad ära ei suuda juua ja mis neile tegelikult ei meeldi ja nad magama jäävad-türa kes see peol magam ajääb.
OSad vennad olid üleval,rääkisin nendega,tossasime ja pelasime kaarte jms.Läksin tubadesse vaatama,ühes toas magasid voodis 2 rõvedat litsinäoga tüdrukut ja üks kiilakas oss+põrandal üks paks poiss ,kellele ma munadesse astusin ja kakelda oelksin tahtnud.AStusin,tüüpo tegi silmad lahti ''türa ma annan lõuga sulle'' ütleisn,et tule anna- selle peale ütles ta ,et ta ei hakka parem ja surus uuesti silma dkinni,et neid kahte voodis magavat hooratäidisega pirukat unes är akasutada i guess.koju sian pool 6 vist,tegin mõne kdõne dja keerasin ära kerra,ärkasin 14,läksin maale,usual söögid,hea seltksond,käisime jahis ja metsas jeje nägime 3 kobrast,lasta ei tahtnud,elagu nunsud.
Ah jaaaa,tartus tiirutades vataasin öösel,et oh,õde kõnnib töölt koju,lasin akna alla ja karjusin''HEEEEY SIS!'' -vaatasin,et ei kuule,lasin juhil ringi peal ümber pöörata ja tagasi sõita ja karjusin uuesit ''KADIIIIIII!'' sisi tuli välja,et se eon hoopis mingi venelane,raisk-epic feil.Täna maal käisime metsas jälle,lasime mõne dpuud maha,Killer sai suure jämeda pinge all olnud kuusega näökku,morssi lendas,nina paistes ,silm sinine ja paiste sja katki ja oh pele,eks ma siis seni mässasin ise saega kuni ta oma põrutusest toibus ja lund näkku surus,tükeldasin puud ära ja ajasime juttu,pärast mulejtasime keset heinamaad,viskasin piakli-türbel kus päike võtab ikka-oli tore lühkarite väel olla.Jõudsime metsast koju,chekkisin lambatalle düle- 5 uut lambatalle on jeje-kjuutipies shall i say.Sõime ära,helsitas sõbranna-''kuule tule koju,teeks midagi''Läksingi,lõpuks sai nendega poolteist litti viinamarjaviina joodud aga ma ei eta,ei liti mul vist kui ma nrävis olen.Vahet pole,ei tahagi väga purjus olla,suuuht pohhhhhhhhhhhhh
tõmmake tikku ajeee,paidu pakaa,soz,et selline lögane postitus tuli,elate üple, ja kes ei ela siis ega see minu mure pole-ma ei eta iose ka miks ma nii nrävis olen täna jeje.


+ ahjaa selel türahaisuse kõne kirjtuasin ka ära.ja reedel e tallinnasse ka jeje stinkyplace ja peale seda kas tartusse või maale-we'll see
The Killers: Read My Mind (Steve Bays Remix)



Tantsi palju tahad,kepivennad tulevad ikka nurgatagant

Sigur Rós - "Gobbledigook" hea metsas jooksmise laul

http://www.youtube.com/watch?v=wc3f4xU_FfQ Die Antwoord - Enter The Ninja (Official)