Thursday, April 22, 2010

jo-jo!


my new shades hihi.



Well-well,pole ammu kirjutanud.Igatahe son mul mitu küsimust tekkinud.Esimene neist tekkis selle peale kui ma endale satatme tegin mingi peävaks või kaheks ja siis mõtlesin,et se eon pededele ja ära kustutasin,aga nende 1-2 päeva jooksul oli sinna mõni comment isegi tekkinud ja need olid armsad shall is ay,aga mind piinab siiski see anonüümsus,tahaks teada kes nende autorid olid.Aga ma siiski kardan,et see jääb mulle müsteeriumiks,kuna teadupärast ei julge eestlased väga midagi tunnistada kes mida teinud on:D Teine küsimus tekkis mul eile öösel kui peale CL'i finaali koju kõndisin.Telefon helises ja sealt kõlas järgnev:''Tere,kas Mihkel kuuleb?'' kui vastasin neile jaatavalt tuli küsimus,et ''kus Otepääl ''help'' asub'' andsin siis maailma lihtsaimad direktsioonid :''hansapanga kõrval'' ja kui ma jõudsin küsida,et kellega on mul au rääkida,kõlas mulle vastu vaid ''tuut-tuut'' ja kuna tegu oli salastatud numbriga jäin ma teadmatusse,igatahes oli neid tüdrukuid seal teisel pool toru mitu,ja kui ma seda esimest ei teadnud,kes rääkis siis se etagumine kellega ta seal diskuteeris mind igatahes teadis i guess. Paar mõtet välksatasid läbi küll kes need olla võisid, aga need ei olnud õiged nagu ma hiljem CSI kriminalisti kombel uurides teada sain. Viimasel ajal olen väga palju aega rannas ja järve ääres veetnud,jalkat mänginud,ujunud ,peävitanud ja igavusest tuttavaid chiikasid oma telefonikõnedga piinanud,viimane piinamine leidis aset lausa eile öösel kella 1 paiku,see oli pikk piin kestis pea poolteist tundi,aga mul oli tore vähemalt,loodan,et ka teisel osapoolel,sest ta jõudis mu jutu vahele teha remargi,et ta saab räiget kõhutrenni:) Täna pidi Kris' otepääle tulema aga vist ei tulnud,tõmbasin siis ära maale,sõin hommikust ja siis sõitsime killeriga räigelt ringi,isegi ksuagil rõngu pagaris käisime ära.Väga paljud väitsid eile,et jeje homme on sitt ilm,mille peale ma muidugi vastasin,et ega see ilm.ee nüüd mingi delfi oraakel ka pole kes kõike täpselt ette ennustab ja ütlesin,et nkn on ilus ilm,ja oligi ju:)Maal oli tore as usual,vanaema proovis mu päikeseprille jeje, ghettogranny shall i say,aga ta on kjuut mul:)Eile peale ujumist läksime rasmuse juurde muusikat kuulama ja ta uuele woofrile testi tegema,selel tagajärjeks oli see,et meie kõigi poolt palavalt armastatud ÜLLE KÜMMELI mees tuli akna alla ja räuskas:'' MIDA TE NAGAMANNID SEAL KORRALDATE?PANGE VAIKSEMAKS JA MINGE KUULAKE METSAS NIIMOODI MUUSIKAT KUI TAHATE!'' meil oli nalja kui palju:D Mängu vaatasime mina,Rasmus,Hans ja Siim,Karl pidi ka tulema aga ta kohale ei jõudnud,no worries,elasime üle:D
Rasmus näitas mulle oma tupsistashi ka,tõmbas karbi lahti küll shall i say:D
agajees Kätrin lubas mul enda kodu lähedale kalale minna ja kolmap pidin Kris'i nägema.igatahes ise olen parajalöt pruun neegerliku välimusega põhjamaa poiss kellel hakkavad juukse dka kasvama- varsti saba midagi goofyt jälle pähe teha,hetkel valin triipude ja värvi vahel aga midagi konkreetset pole veel välja mõelnud.

Leidsin mignist vanast blogidraftist ka mõned tsitaadid :
''tead ülemus,kuule,ma võtan ühe topska ära,siis keeran pitsi tagurpidi,et kõik saaks aru,et mõõt on täis eksole ja kui keegi julgeb veel pakkuda eksole siis panen talle nii vastu lõgemeid ,et tal on pasun moosi täis eksole!'' :D

Me:''türa küll,ma ei tea käed on haigelt suvaliselt katki läinud,tööst vist?
Kooga:''mis tööst,käisid eile seal peol,ei tasu toppida oma sõrmi naistele sinna alla poole,seal pole õhku''
Me:'' a,et tõmbab vaakumisse ja siis viskab sõrme dpaiste ja nahk ei veni järgi ja läheb lõhki jah?''
Kooga:''just-just'':D

kevad käes,sibulad mullas v?:D
tantsi palju tahad,kepivennad tulevad ikka nurgatagant


olge musud ja take care,ehk saab keegi teist ka minu kahele küsimusele vastused anda,that'd be nice:)

Armsa ja ilusahäälse piffiga cover ka teile: