Monday, April 19, 2010

Pickles.

Neljapäeval olinkoolis,psühho tunnis ütlesin õpetajale,et pean tartusse hambaarstile minema,tegelikult läksin onupojaga sõitma jms,siis tuli mõte,et kuna ta peab mu nkn reede hommikul linna viima siis ma võin ju samahästi juba neljapeäval maale tulla-mõeldud,tehtud.Käisime veel Valgas Killeri ja ta sõbraga,tagasi jõudes nuumas vanaema meid jälle,suitsukobrast jõhverdasime ka sisse endale.Käisime metsas lõikamas nagu viimasel ajal kombeks on olnud,metsloomadele söötasid viimas ja olime muidu tublid.Õhtul sauna magama minnes võtsime mõned kerged dringid ja tõukasime tupsi.Hommikul saime mingi 5 läbi ülesse ja läksime tuppa,vanaemal oli söök juba lauale otsitud meile-how kjuut jeees.Sõime siis ,pesin kikud ja viskasin endale enam-vähem outfiti selga ja panime pajehhali ajama.Linna jõudes mõtlesin,et:'' wtf? ei pidanud sisi kella 7ks siin olema?'' sea seetõttu ,et olime esimesed ja kedagi polnud vele kohal lihtsalt hah.Siis hakkas neid järjest koahel tilkuma,istusid ja külmetasid väljas,ise istusin autos soojas ja kutsusin siimu ka^^.Bussis saime tavapäraselt head kohad.Alguses mõtlesin,et ei viitsi midagi teha,tõmban klapid pähe ja lasen ära lebosse.Väga und ei olnud,siis panin podi kinni ja jutustasime ja tõmblesime.Laulsime 90ndate superhitte Timo ja Mündiga ,üjeee milline trio:DTüüpidel oli ka sõidu algfaasiks 2 õllarit kaasa võetud,lahendasime need ära.Tartust läbi jõudes tõmbas korraks ikka karbi lahti küll.Peaksin sinna sildi viima ''Welcome to Waterworld'' -coz päris ulme kuidas Emajõgi on ikka üleujutanud,mignid looduspargi sildid paistavad vaid ülemise äärega välja jeje ja 1,6m kõrgeid silopalle on ka vaid 10 cm näha ja mõnel tüübil oli vesi poolde aknasse.Hea lebo kala püüda vähemalt,ronid katusele ja pillud lanti,mugav laiffi shall i say.Sõitsime ja laulsime veel,kerged tupsitiirud jms.Siis andsin mündile podi,kahjuks oli mul sinna oti Otsides ma pean su jälle leidma peale jäänud.Milelga meenus meile kuidas Ott olevat comebackis esinedes konkreetselt lääbakil purjus olnud ja räusanud mitte laulnud ja t aoli lõpus lihtsalt minema veetud ja lugusid ära jäetud hah,feil.Selelga meenus Henrile repliik :''Ott-Ott-Sitakott'' Üldjuhul leian,et ta laulab hästi,aga sellises olukorras oleksin ma ehk tõesti ka ise seda skandeerinud:D.Igatahe sotsustas mündi siis sed alugu kaasa karjuma hakata,mis oli väga õõvastav kogemus,terve bus soli närvis peale meie tagumise seltskonna:D.Käisime kusagil bensukas busis tankimas,osa dkäisid põiepeatusel ja poes,tahtsime kerget alkassi võtta aga huiat,kell polnud ju veel kümmegi-mis seal's ikka,võtsin siis gaasiga vett endale:)Sõitsime edasi,mündi räuskas edasi,Paavo lasi juba läbi mikri,et mündi peab tagasi sõites tema krõval istuma haha.Jõudsime siis BEC-i stuudiotesse,vastu võttis meid direktori sõber Raivo Suviste.Sisse astudes nägime kuidas Volmer,Sukk ja Co parasjagu Pehmeid ja Karvaseid tegid,saime nukke näppid aja niisama vahtida,edasi liikudes tuli mgini tädi vastu ja ütles,et kes on jugled need tulge kaasa,mina muidugi läksin.Läksime siis Volmeri ja nend ejurude ja saime ka pehmetesse ja karvastesse laulda koos nendega haha,ülipüss:DEdasi liikusime Kodu keset linna stuudiosse,seal võisime ka teha mis tahtsime suht,magasin sela Henri voodis haha,Külmkapp haises seeal nats,sügavkülmas olid viina dka haha.Võta või Jäta kohcriruumis nillisime ka,võtsin number 7 kohvri ja panin milli sisse,tegime pitl ejms(õhtul saadet vaadates,tuli sinna üks 94 aastane mees,ke soelvat ma ei eta msi imevenna jurue skäinud ,pendlit kõigutanud ja kaarte pannud jma ja sisi talle valmei andnud,e tkus mill sees on.nali naljaks kusi kaljaks,tüüp sai läbi valemi kohvri numbriks seitse haha)Edasi liikusime TV3-e vastu võttis meid Annely Adermann,pidime Timoga tõdema,et t aon ikka kuratlikult hästi säilinud:DKäisime ka Star FM-is kus sai roosilehe ja co-ga juttu aetud ja otseeetrisse saime ka ^^Käisime siis kohvikus söömas,meie taga lauas oli Hardi Volmer ja siis läks Mündi ja sai oma kauaoodatud autogrammi temalt:D Peale söömist läksime ERR'i kus võttis meid vastu Mai Mikiver,Mikk Mikiveri õde jeje.Koriorides töllerdas seal ka (ÄRGE PALUN)Laulge kaasa Reet Linna^^.Käisime siis stuudiotes ja muuseumis ja spordiosakonnas ka,kus olid Kaljuveer ja see tiene onu,-muhedad venna dolid hihi.Peale ERR'i tehti hääletus,et kas saame 1h vaba aega linnas või panema ajama,napilt saime siiski vaba aega,pärast siegi need kes vastu oldi töllerdasid ringi,haha feilerid.Meie käisime mündi,timo ja kristjaniga ksuagil norde centrumis vms,alguses chekkisime sportlandis,timo sotis jope endale ja siis läksime sööma.Sain viivuks ka Moonikaga kokku,kes oli riides paksemalt kui mina talvel,peaksin tõdema,ise olin teksade ja särgi väel.Üleüldiselt tundusid kõik tlalinlased väga paksutl ridie soelvat,weird. Jalutasime siis bussini ja panime ajama.Mündi laulis jälle Leplandi ja siis lubas Paavo juba ta isale helsitad aja mündi teeäärde maha panna haha.Mündi võttis vaiksemalt,laulsime sisi Timoga veel ja mingil ajal liitusid meiega ka MAriana ja KArin ja co kui laulsime lõpukella laule.Ahjaa tv3st saime vele mginid ajakirjad ka ja siis õigemeele ja leplandi autogrammidega postrid või mginid värgid,andsin end aoma mündile hah^^OTepääle jõudsime migni 19 vms.Koju ma ei jõudnudki,läksin Kristjani juurd eja siis siame auto ja läksime Kristjani maale ja siis sinna tuli Kille rka nkn ja siis tulid kilelri sõbrad ka ja läksime mingeid vanasid autosid ära vedama haha,päris äge on vahel konkreetselt laamendad aja lõhkuda eriti kui selles tmidagi halba ei sünni.Läksime siis minema kilelriga,hommikul majja minnes olid vanaema ja vnaaisa totaalselt ülaltunud,et mina ka juba maal olen,coz nad ei näinud mind õhtul/öösel kui me tulime:DKäisime Killeriga metsas jälle,panime võrgud sisse ja käisime poodides.Õhtul käisime Hardi ja George'i lahkumispeol-mehkad läksid soome.Alguse smõtlesime korrak skäia ja sisi räa tulla,tulimegi aga siis leppisime kokku,et HArdi tuleb meile vele järgi,panime asja dära ja viisime taksi ära sauna ja siis tegime mignit filmipõgenemist suht,üle saunaterrassi ja aid ataganmt autoni õllesid võtma ja siis üle põllu tee peale,põllule minnes koperdas killer elektrikarjuse otsa ja sai voolu:DHardi tuli vastu,l'ksime uuesti nend ejuurde,sõime torti ja ajasime juttu jms,Killeriga olime parajad poisid pärast.Sauna tagasi minnes teigme kergemad kõned,Evelinat sai vist enim piinatud:D.Pühap oli haige tuul.Käisime võrke vaatasmas ja lõikasime ka võsa seal kuhu uusi puid istutada tahame.Ja Hommikul sain teada,et olin endale öösel õe saanud.jeje khuul.Koju tulles toppsi vanaema mulle 5l purgiga hapukurke kaasa jeje ma olen tõesti hapukurgilembeline,nii häid kui grämps teeb ei saa nkn kusagilt poest:D
Täna mõtlesin natukene,et lausa heldima panev on see kudias kogu suguvõsa või perekond kuidagi lähedasemaks saab ja rohkem kokku hoiab kui sinna nt uus liige sünnib.Kõik helsitavad ja muretsevad ja teevad kõike,et kõigil hea oleks. jah ma armastan oma suguvõsa,specially vanaema ja vanaisa :)
take care:)

Looks Chiddy Bang - Hey London coz ma ju armastan Inglismaad ja Londonit ka:)