Thursday, May 27, 2010

''.... ja maalin sulle erekteerunud peenisega piisoneid seina peale''



Privv,täna magasin kaua,kodus süüa ei jõudnudki,mingi 1 ajal käis ema korraks kodus,vanaema oli mulle purgiga oma extra yummiesied hapukapsaid saatnud,oi oli õnnelik!Panin jalka asjad kokku ja läksin siis kaasa,võtsin H&M'st kiire juustuburgeri,sest tavalist suurt ei sanaud,kuna neil polnud salatit jeje.Burksi kätte saanud, mõtlesine,t kes see kurat paneb burgeri koos toidukilega mikrolaineahju? Lõpuks sain selle kuuma pätsu sealt seest kätte ja lasin hea maitsta,wipii,vähemalt sain midagigi oma tühja maonurka:).Ema viidud,läksime killeriga maale.Võtsin kotist oma kedrad ja püksid ja viskasin need kiirel tkuivama(nee dolid otse pesust tulnud ja suhteliselt ebamugav oleks märgade sokkide ja pükstega pärast mängida olnud)Lendasime tuppa,vanaema hakkas meid kohe nuumama jälle as usual,pildusime grämpsiga kildu ja olime niisama muhedad:)
Läksin välja,märkasin,et üks lehm nillib mööda teed ringi,siis ajasime selle kilelriga ära lauta vasikate juurde,jeje,redneck as i am^^.LAuatelefonile helsitas mingi venelane 3 korda,seega sain oma sitase tasemega venekeelt meelde tuletada,it was fun.alguses ütlesin migni asja peale talle,et ''otkuda ja snaju?'' alles pärast pelleris mõtlesin,et kurat see kõlab ülbelt ju ja oleksin pidanud ütlema,et ''ja ne snaju'' aga mis sela ikka,vetsus tulevad igatahes eredad mõtted mulle.Mõtlesin,et kõik tekitasid boleemikat kui tuhapilv oli ja lennukid ei lennanud või kui poolakad alla kukkusid lennukiga.mõeldes neiel leidsin,et palju suurem tragöödia on see kui ma olen pelleris j amärkan,et seal pole paberit,nagu mida mufffi.mõtlesin,et päris ränk oleks keset vetsu karjuda,et '''oooooooooooooooooooooooou tooge paberit!'' seega tegin vetsust kõne ja tellisin paberit jeje,bisnesmen:D präast kurtsin vanaemale vanamoodsate sõnadega,et :'' sa korraldad mulle VIGURIT,lase dmul niimoodi vetsu minna,et seal paberit pole'':D
aitab ka neist toilet ducki seiklustest:DMängule jäin hiljaks,sest kohtasime tee peal mignit venda kes oma isa sünnikodu otsis ja siis tahtis,et me talel mingi teeotsa kätt enäitaksime ja siis üle harimäe ta kusagile juhataksime,sõitsime tal siis ees,kohale jõudes köhis onkel sotniku ja pakkus õlut ka,aga seda me ei tahtnud,raha me ka ei tahtnud aga selle ta surus suht vägisi taskusse:DLäksin siis mängule,kuna jäin hiljaks,läksin alles teisel poolajal mängu.2:3 kaotasime,samas kui mina see solin siame oma 2 väravat,ehk oli mgintiki tolku minust.Väravavahi tegutsemise pärast võiks nuriseda aga olgu,see oli ju kõigest friendly game:)
Peale mängu tundsin end jõleräpaselt ja seadsin sammud järve poole,tõmbasin riideid vähemaks ja hüppasin sisse,sitt lugu aga vette jõudes tõmbasid kohe mõlemad jalad krampi ,siis pidin nagu lollakas ainult käte abil redelini ujuma ja välja ronima,hah.aga vesi oli imelikult külm^^
Killer tõi mu koju,käisime veel linnas ka,ostsin pelmeene ja muud staffi endale,kaasa arvatud pulsi SIDRUNIMAITSELIST õlut- nitsevo harašo shall i say:)
Sõin siis oma näljase olekuga vanaema kapustad ära ja keerasin 500g pelmeene ka veel sisse,nüüd on kõht täis vähemalt,lürbin siin vaikselt cocat,loen blogisid ja kuulan muusikat:)Ahjaa täna avastasin ühe vana kooliõe blogid,they're khuul in my opinion,üks on inglise keelne(mis oli väga positiivne üllatus) ja tiene eesti keelne,jsut inglise keelse üle tundsin rõõmu,coz ma nkn loen väga palju inglise keelseid tekste ja uudiseid ja tore oleka ka mõnd inglise keelset blogi peale õe oma lugeda:D

Räigelt uut head rnb'd sain ka täna,i'll share 'em with you,don't worry:)

aga kuulamiseks panen kohe siia Jay Seani ja Lil Jon'i koostööna valminud loo nimega ''Night''
sounds good or what?

siin on see uus hea rnb: t.i - got your back ft keri hilson
j-hype- new york city gurls ft ac
david guetta ft akon - life of a superstar
usher -stranger
flo rida - fresh i stay ft lil wayne
jay sean ft lil jon - night
clinton sparks ft dj classe jemaine -
colby o'donis - omg
kardinal offishall - body bounce
flo rida - zoosk girl ft t-pain
sean kingston ft justin bieber - eenie meenie(kui koprapoisi faktor kõrvale jätta on täitsa hea)
lil wayne - knockout ft nicki minaj
david guetta & chris willis ft fergie & lmfao-gettin' over you
and last but not least: Katy Perry - California Girls ft Snoop Dog


täna nähvasin Laurale eurovisiooni jutu peale ala,et ''ohjumal,see palagan'' ise olin sealt kuulnud vaid eesti lugu ja mingit wannabe kreeka vanameest karjumas:''OPPPPPPPPA!'' aga täna kuulasin selle belgia loo ka ära ja ma pean tõdema,et Tom Dice'i Me and My Guitar on tõesti kuidagi ebaeurovisioonilikult hea ja meenutab natukene James Morrissoni,kelle looming mulle väga meeldib:)

aga aight,take care!

ahjaa mu lollakad tsitaadid ka,aga ma hoiatan,et need on parajalt ropud,seega,read at your own responsibility!:






Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
pf
nah,sulle ie kõlvanud minuga vanni ronida,miks maulle peaks siis kõlbama sinuga voodisse ronida?D:
***, says:
tulin vanni ju
mmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
sitta sa tulid ainult saagim oma kooretanud vagiina ja karvaste jalgadega on mul vannitoas
***, says:
taun
oma viga et mind ei näe
Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
sa nkn hullem kui saagimD:

Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
jaja
sa lootsid mu piisonlikult erekteerunud peenist silmata
***, says:
jep, sa oled vist mõtetelugeja?
Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
ei,ma pendlimees
***, says:
pendel on hea .D

Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
mul pendlit pole,ma kiigutan oma piisonikotte

Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
käin mööda korterit paljalt ringi ja asetan su pildi endale jalgevahele maha ja siis teen neid hularinge,et kotid keerleksid ja ma su mõtteid saaksin lugeda


Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
su keha ei suud amuidugi piisonist eemal olla kuio sul innaaeg on
***, says:
sinust v
Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
ma räägin sulle lõuna aafrika savannides ja steppides elavatest piisonitest ja s amõtled minust
kohe näha,et ma su eluarmastus olen


Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
ma näen sind neegrina aafrika savannis ekskrementidest voolitud hütis elamas ja ämbri peal istumas ,sest mujal pole sul mõtet istuda kui mind piisoniga naked ratsutamas näed,tõmbab m niiskeks ärr ju

***, says:
APPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

kle neeger pole ilus
ma tahan ilus olla ikka
Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
vait s apole neeger,sa oled pigise tü**ga tehtud korstnapühkija tütar




Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
ma tegin romantilise õhtusöögi ka ennem mullivanni kõrvale
keetsin ja praadisin pelmeene
nend enimeks oli RUSHOLD
sounds like Held by russians
ja siis nee die sa aju ometigi hügieeniliselt puhtad olla
seega ma pesin nad ennem ära kui keema panin

Mmmihkel! It's just because i'm FRISKY says:
pärast lasin tuled kustu ja tegin üksinda romantikat
ja rüüpasin 2l pudelist cocat peale nagu kohalikule rullnokast romantikule kohane



Tõstsin nüüd teie rikutuse astet i guess,sorrrino!