Sunday, August 29, 2010

EMA ANNA PADRUNEID,MA SATTUSIN HELPI SIMMANILE!


Well-well, üleeile suutsin lõpuks kooli õpikud ära viia,that was nice ja ma ise olin ka ülikonnaga nice,raamatukogutädidele kindlasti meeldisin MEOOOOOOOOW!Minu üllatuseks läks seal päris kiiresti,kuigi direktor väitis,et mulle oelks peksa vaja anda:D Koolis asjad korda aetud,mõtleisn,et lähen chekin sportlandistmidagi,aga tutkit nonahhui,üllatuseks avastasin,et meie kallis ülisuure kaubavalikuga Sportland on suletud ja vatakse taas talveperioodil,feilkeiss,uksel oli silt mis soovitas neid tartus külastada,eks ma teen siis seda someday ja loodan endale ilusad sisebutsad soetada.Isegi kui sportlandist ei leia siis prodirectsoccer on alati hea backup plan.
Igatahe sbussini oli tohhujaa aega, võtsin maxima kohvikust burki,aga negatiivse ülaltusena avastasin,et sela on mingi total dvajooba tööl kes räägib nagu 70 aastat piipu suitsetanud rägisev ahäälega vanamees ja kui ma küsisin HAMBURGERIT (sela listis on 2 valikut 1)hamburger ja 2) juustuburger'' vaatas t amulle otsa ja lõugas ''HAMBURGERIT VÕI JUUSTUBURGERIT????? möääääämuu''<--sounds like a retard or what?Igatahes tõmbasin burksi sisse ja läksin külastasin viivuks Cätriini,ked apolnud tegelikult päris kaua näinud.pliks plaks bussiga koju, rattaga ema juurde ja tööle.FEIL kogu selle asja juure soli see,et algselt pidime reedel Pärnusse minema,mõtlesin,et ei jõua kui koolis käin aga ahtol oli kumm puruks läinud ja siis nad jebised sellega for quite a long time,koju jõudes mõtlesin,et kuna ei Ahto ega Kunnar ei kontakteeru on nad arvatavasti juba sõitma hakanud,ema juurde jõudes märkasin kuidas nad mööda sõitsid,ja mõtleisn,et fck ma tulin siia mingi tööd tegema nats samal ajal kui ma saaksin hetkel sõpradega Pärnusse sõita,ahastus,what more can i say.
Igatahes õhtul tegime sauna ja siis mõtlesime,et hm mis teha. Trummipõrin palun- mõtlesime Annimatsile piljardit mängima minna,aga seal toimusid samal ajal ka IHA.EE suvepäevad ,aga ega see meid ei takistanud. Sisse astudes oli esmamulje selline,et seal toimub mingisugune anuusivallutajate õhtu,kes on annimatsil nn välismisioonil,seda eesmärgiga kellegi kõhutuulte peale endale erektsioon tekitada ja kaassoldatitele kohalikku ''klistiiri'' teha.Igatahes kuna väikevenna isa tunneb selle koha omanikku väg ahästi siis siame me kohe piljardit mängima minna,päris weird oli mängina kui aus olla,seda seepärast,et kui ikka paras mitu kuud vahet on siis ei õnnestu vahel isegi mingid übereasyd shotid.Õhtu kestel helistas nt Stella kes minu üllatuseks oli ka samasse kohta ära eksinud,olgugi,et t aoli päris konditsioonist ära,läks paar minutit mööda ja siis olid ka Marju ja Kaisa juba sinna jõudnud jeje.anyways,suutsin FARMI GABRIELIGA piljardit mängida,how gay is that,tüüp sihtis nagu mingi buddha munk kes sihtimise ajal kiid valguse kiirusel liigutada üritab,samal ajal põlvedest langenud olles,aga see selleks,''GAPA''(noo kutsus teda mingi imelik 40+ vend'' violetseimat värvi hetk sellel õhtul oli see kui ta sai käsipalli ja asus laua otsa juurest sihtima,asetas kuuli lauale ja pani kii pmst otsaga genitaalpiirkonda ja seisis nii oma 30 sekundit.EWEWEW:D. meanwhile käisim piffinsitega jutustamas ja Roioga leelotamas,coz long time no see youknow. http://www.iha.ee/index.php?mode=news&newsid=203 seda lugedes olen siiralt õnnelik ja usun jumalasse selle eest,et ma sinna õnneks varem kohale ei jõudnud:D

The next day tulin killeriga mingi nõks ennem 21'e korterisse,istusin maha,msnis räuskas ülekaaluline Marju ja sai plaani peetud.Aight Iffi,Roio,Kenari ja Stellaga sain siis linna, leelotasime ja nautisime märgasid pargipinke jea ja kirusime igasugu asju.Merantsis süües väitis keegi,et ta on 6 kilo ülekaalus:D ''ma söön,aga ma ei söö palju'':D Marju jutu kohta mida tohib ja mida ei tohi õhtuti süüa jõudsin järeldusele,et ma peaksin 300 kilone ülekaaluline sumomaadluse mudaliiga b divisjoni kindel liider olema. Igatahes mul tuli mõte kuidas sa edasi suusatada saad- ma kingin sulle SAUNABELDI JA TOIDUKILET! ükspäev õhtulehes oli,et toidukilega trennitegemine aitab ja mina kui reklaamiohver usun,et saunabelt aitab veel paremini. Suutsime ka Stellale helistada ja väita,et üks neiu nimega Margariita kellega ta eile IHA (suve)päevadel kohtus soovib temaga kohtuda,sest ta olevat temas taltsutamatut ja rannavalvelikku IHAAAAAAAAAAA tekitanud,sest tal on niii ilus LIHAAAAAAAAAAAAAAA ja keha. möla tuli ,shall i say. anyways mingi kell sai üks osapool ärr koju saadetud,kõndisin nats märkasin Killerit poe juures,kergem säutsumine ja siis leppisime kokku,et lähen hiljem temaga koju,ta käis korraks sõidus,ise läksin sel ajal Comebacki,seal oli isegi päris hea pidu i guess,viibisin seal 20 minti, lendasin lihtsalt sp,et mul polnud mingit nö pidutsemisisu(mis onm uidugi viimasel ajal tuntuks saanud Mihkli kohta väga imelik) HELPI ,seal on tõesti abi vaja.Sisse astudes vaatasin,et oi raadio Elmari simmanid on Jänedalt Musta Täku Tallist Otepääle klubisse Help ümber kolinud,rahvast oli ehk 10-15 max enamus hilistes kolmekümnendates ja neljakümnendates. Lisaks ka üks kohalik punase särgiga narkomaan vms,kes lausa otsis tüli või on tal lihtsalt niivõrd negatiivne aura ja suur karmavõlg,et ta kõiki ärritab i don't know,igatahes ma juba kord suvejooksul olin väga lähedal kui ta turpi sai,aga asja eest sai,seekord sai siis vähemasti sõnadega talle selgeks tehtud,et ärgu olgu selline pervert kes lambist täiesti tundmatuid naissoost isikuid näpib ja möliseb, ja nii ta läkski oma narkojoobeso lekus minema,jeje . üks tsitaat nüüd Aanzult seoses helbiga : jay.crawl says:
eile, kui autoga sõitsime ja plaat hüppama hakkas olin kindel, et tegu on helpi dj-de mixtapega .Igatahes tegu oli mõttetu kräuga ja ma suutisn ära proovida helbi hotshoti mis ei olnud kohe ülds emitte hea,se eoli tehtud kohvi ja bolsiga vist,nagu wtf.... kohutav maitseelamus võrreldes vanaka ja kakaoga,kui midagigi oli sela hea siis oli neil vähemasti kvaliteetne vahukoor.... Kuna tegemsit oli sellise total fail üritusega siis ma lihtsalt pidin vähemalt 1 debiilse aktsiooniga maha saama
ja selleks oli see,et ma läksin mingi suvalise 40+ mutiga tantsima kes ürita milf olla ,umbes peale 2 minutit tantsu avastasin,et selle nn wannabemilfi mees seisab seina ääres ja jõllitab mind vihaselt ohmy,aga pohhui vähemasti oli üks debiilselt naljakas seikki. Koju jõudsin nõks peale viite ohjah,mby today's gonna be a better day in case of some terms:D

Juba suhteliselt vana lugu agamnoo,sõnad..




fuuuk it,panen teise loo ka juba : Paolo Nutini - These Streets (acoustic)



türbel,day goes on ja saab selgeks,et ega kaks kolmandata ei jää: Cam'ron feat Juelz Santana - Hey ma