Saturday, January 1, 2011

''EMAAAAAAAAAAAA!''




Peale eelmise öö seiklustest tekkinud jahmunud oleku toibumist tõmbasin Herr Killerile kõned peale ja uurisin,et ega ta linna ei liigu, minu õnneks tegigi ta sed ajust parajasti,seega lendasin välja ja sain siis temaga linna,kuniks mina oma poolsegi olekuga poes olin sai ta omad asjatoimetued tehtud(se epoolsegi olek oli vist tingitud sellest,et ma polnud veel elemsies tpeävast 100%lt toibunud,ja kui ma fantat jõin , hakkasid magu ja maks uuesti tööle)Nii ma siis olin keset maxima alkolette ja üritasin jooki valida,ise samal ajal jaanole helsitades ja nõu saada lotoes,nõuks sian nii palju,et ''türa sa oled ju jumala segi veel,aga võta midagi head'':D
Vaatasin ja vaatasin,vahepeal sattusin Karliga jutustama ja vaatasin edasi,kuni mu pilk peatus rummil,millesse ma ka investeerisin,aga feil oli see,et MAXIMAS EI OLNUD COCAT! Egas midagi,tuli se emujalt muretseda.Koju jõudes selgus,et Herr Kunnar on hakanud lampi tussutama ja ütles,et temal ei ole täna läbustamise tuju ja,et ta on siiski kodus kaine pigem,see viis mul tuju suhteliselt väga ära,et üks parimaid sõpru niimoodi alt ära kargab,eks ma siis ka monotsesin ja heietasin kainusemõtteid,närvitsesinkäisin pesus ja ajasin oma lollaka habemehakatise ära ning 22:00ks avastasin end siiski Pühakalt koos Aanzu,Kluli,Ubina,Undi ja mingi lambika kolhoosnikuga,trimpasime siis jooki seal vaikselt, märkasin Antsu ja heietasime linnaliikumisemõtteid umbes 23:30 .Meiega liitusid siis ka veel Oliver,Timo,Ants,Joel,Esper ja Richard ,Ubinal olid soovitusekohaselt klaasid kaasa võetud,seega liikusime ja trimpasime kokse ja muid puhtamaid jooke,täpselt linna jõudes algas ilutulestik ja mul sõitis ära algas Tääriolek nimega ''EMA!' mis seisnes selles,et kui keskväljakule jõudsin,ja kõik ära kaotasin meie seltskonans tja muudele tuttavatele kõik soovid soovitud ja M ja Kaisa nähtud tundsin,et jessss i kept my promise ja lasin enda sisemise hulluse ja häbitunde lahti- nimelt suvalisi vanemaid inimesi nähes karjusin neile ''EMAAAAAAAA!'' ühe tädi ette viskasin põlvili maha ja laususin''EMAAAAAA,VÕTA MIND PALUN TAGASI,MA EI TAHA ENAM LASTEKODUS ELADA!'' ,ütleme nii,et ma usun,et 90% keskväljakul viibinud isikutes kuulis ''EMAAAAAAAAAAAAA!'' 't:D Kuna kogu seltskond oli kadunud,ajasin Stellaga juttu ja ta liitus meiega,Aanz helsitas ja meie seltskond taasühines Stellalisaga.Karjusin veel ''Ema'' ja mingi ülijoobes vend karjus ksuagilt hangest sed avastu ja suundus meie poole ja ajas väga segastjuttu,igatahe sliikusime meie siis oma lisadega seltskonnaga pubisse,sela istusime maha ,niisutasime kõrisõlmi ja jutustasime ,märkasime veel tuttavaid,nt Jaaku,Martinit,Ahtot,Keiti,Sulbit,Peepu ja mingeid Undi kopajuhte kes tundusid väga lõdvad olevat if you know what i mean.Tulin lagedale ka prilliteooriaga,mis seisnes selles,e tkui sul on prillid peas on sul nagu ilusamaks tegev kaitsekilp peal,junou nagu leather helm v bronze dagger, et kui kannad prille kuulatakse ja pööratakse sulle rohkem tähelepanu,demonstreerisin siis seda Aanzule,võtsin prilldi ära ja ütlesin suvakatele võõrastele lühikestele naistele mingi haige lause,ei tehtud väljaga,panin prillid pähe ja kordasin sama aktsiooni ja kohe vastati;):D Seega,prilliteooria töötab:DMartinil ja Jaagul tekkis idee klubisse minna,,liitusin nendega, klubiuksel selgus,et kaardimakse ei tötöa,seega sammusime siis pangaautomaadi juurde,et rahamured lahendada ja seadsime sammud uuesti öölokaali(ainus miinus oli see,et mantli põe jäetud Ibist enam klubist lahkudes ei olnud!!!!!)Comebackis juhtusin siis õnneks ühena esimestest tuttavatest kokku Kaisaga ,kes aga salapäraselt haihtus,läks koju,nagu ma hiljem teada sain,sattusin kokku väga paljude vanade klassikaaslaste ja trennikaaslastega ja muidu tuttavatega.Lasime M'ga tantsulksi as usual,til' the end of the party,ära peaksin ehk mainima,et kui sa tantsulksitad kellegiga kes sulle meeldib ja sind juba end anägemisega naeratama paneb jne ja tuleb herr MAtvere mõni lugu ja sa saad seda lihtsalt kaasa laulda ja mõelda,et ''wow,nii ju ongi ja nii ma tahakski'' siis tahes tahtmata lööb käekarvad turri,coz it's a great feeling. Peale klubi sain siis oma mantli mõningase ootamise järel kättE(nimelt me tulime kolmekesi ja panime kõüik riided kokku aga 2 venda olid ennem mind lahkunud ja mul polnud riidehoiu numbrit) leidsime ülejäänud seltskonna taas üles.Saatsin M'i koju,kes otsustas mulel mingeid otseteid näidata,mis tähendas seda,et mõlemal olid kossid lund täis:D sain poole vana seltskonanga taas kokku,lasime viina puhtalt ujeeeee,lõi soojaks küll,ilmus ka teine pool seltskonnast välja,ja otsustasime koju liikuda.Meieg aliitus ka üks väike ülbe isik kes on alal 16 aasta vana ja lihtsalt mölises pool teed,mille peale ma võtsin talt ümber kaela kinni ja siis nö hirmutasime teda natukene ja rääkisime,et ta võiks siiski oma sõnavar akontrollida,selle peale hakkas see miniatuurne allmaailmaossihakatis NUTMA ja karjus läbi nutu ''MA HELISTAN EMALE! ''ei,ma ei helsita emale ma helsitan kungustele vms(ke speaksid olema vist mingisugused kohalikud otepää allmaailmafiguurid) siis te ei ela enam tänast peäva üle!'' ,ja helsitaski ''Appi,tulge appi,nad tahavad mind TAPPA!Tulge siia tee juurde!''-sed kaõike läbi oma nutulagina. Kõndisiem siis samamoodi edasi ja rääkisime talle,et kas ta ise ei saa aru,et ta sõnavara ja lbadused on vastuolus tema enda suurus eja võimetega,järsku helsitas ta uuesti neile ''mafiosnikutele'' ''ei,ärge tulge,ma saan sie hakkama,me räägime'':D järsku,kui vend oli juba maha rahunenud ja hakaks taaskord oma ängistavat ja vihastavat sõnavara kasutama hakaks ta karjuma,et ''türa ma tulen ja lööön sind,ja tulengi!'' ja hakkas nutma ja jäi seisma:D ,lõpuks lubas ta meile politsei kutsuda,mille peale me informeerisime teda EV seadustest,et meie,täisealised isikud võime olla vabalt väljas natukene joobes aga tema peaks juba ammu kodus vanema järelvalve all olema ja kindlasti mitte joobes.NAgu võluväel oli hotelli adminni juurd eilmunud politsei,mille peale Aanz viskas talle uuesti käe ümber õla ja hoidis kinni ja see hakkas karjuma,et ''paluuun,laske mind lahti,paluuuun!'' lasime siis naeru ja lasime pojakese lahti kes kohe minema jooksis,nii kiir e minek oli poisil,et ta vist jooksiski koju:D:DD
Läksime siis Adminni juurde ja kuulsime,et seal fuajee soli jsut mingi haige kaklus olnu,lauad ja toolid ja põrand olid verised ja LAES OLI AUK!(see viimane os ajäi mulle küll müsteeriumiks) Selgus,et üks osaline oli olnud Martin,kelelga ma ennem koso klubisse läksin ja kes on mu kuangine klassivend:D keiss oelva tolnud vähemasti selline,et MArtin ja keegi veel olid Itaalia naistega rääkinud või mdiagi teinud ja see ei olevat vene meestele meeldinud:D ja ega vene temperament+ mittekitsid eestlased vist head kokteili ei tee,kui siis vaid head verekokteili:D
Edasi liikus iga roju oma koju,mina lasin siis 8 km lõbusalt jalgsi koju öösel,kuna mu telefon ei tööta enam miskipärast,kuigi t aei kukkunud kusagile:D Tee peal mõtlesin,et koju jõudes kirjutan M'le sõnumi ja olen tore inimene,aga jah,mu telefon kurvastas mind oma mittetöötamisega,seega i had to postpone it,igatahes viskasin uinungisse kodus ja magasin parampampampaaaa 19:00ni:D:D::D
Hetkel on kell 3:03 ja ma mõtlen,et peaks ''hommikust sööma'':')
Loodan,et teil kõigil oli väga meeldiv aastavahetus,isiklikult ütlen,et mõningate sündmuste pärast oli see ehk isegi mu elu parim(:


Soz Anne,aga see on überhea:)