Sunday, January 9, 2011

hiljutised võtungid!





Kolmapäeva hommikul umbes 9 ajal töölt koju jõudes läksin onupojale ta läpparit tagastama,seda tehes selgus,et ta läheb Tallinnasse ja järgmisel päeval sealt siis Norra,mis tuli minu jaoks kuidagi järsku.Selgus ka,et vana-aasta õhtust on tal alles ka pudelijagu ''kõrimääret'' mille otsustasime ta lahkumise põhjal ära lahendada.Asi läks kudiagi nii,et seltskond suurenes liikme võrra ja ühe asemel juthus hoopis 4 pudelit ette,poollällavaskonditsioonis tekkis siis idee,et ''fck ,pohhui,ma tulen saadan sind siis väheamsti Tallinnasse ära'' kiire riietevahetus ja bussile tormang,Otepääl käisime vele poest läbi ja otsustasime veel ühe viinuška võtta,et tee peal konditsioon ei haihtuks.Bussis istusime mingite wananbe alakapiffid etaha,ühel kumises klappidest välja mingi imelik rauatootmiselaadne heli ja teine mängis läpapris CHESSI-ilmselgelt ei olnud ta a2-a4 avakäigust ega veneetsia kaitsest mitte midagi kuulnud:D vurasime siis Tlna poole edasi,fullpurjus,poolt bussisõitu ei oska meenutada,aga flashbackid on sellsied,et meie ees istus üks eesti-venelanna kellega ma jutustasin ja küsisin väga haigeid küsimusi nagu nt''kas sa arvad,et s aoled eestlane kui sa tegelikult venelane oled?'':D full of crap as i usually am,hilarious crap,or should i say hilarious crap?:D igatahes olime me suutnud ka Kätlinile helistada.Bussilt maha astudes ajasime veel selle russkiii sjestrjaaaga juttu veel ja siis lendasime r kioski kabanosse nosima,kohtusime ka Kätliniga,kes oli vaevaks võtnud meid üle vaatama tulla:D igatahes Täär-fullpurjus poolmälleris ei tea väga täpselt mis toimus ,öelda võin vaid seda,et tal oli müts viltu peas,millest ma vist üle ei saanud ja t aütles,et ''mu isa tuleb mulle leXXXusega järgi kohe'' ja siis ta kadus:D Peagi saabus ka meie ride-Gerle ja Allan.Lendasin siis tagaistmele laivi,allan sattus migni oma endise töötajannaga kokku,kellele ma oelva tmingit haiget armufilosoofiat tootnud:D igatahe snext stop mingisugune spetsiifiline Selver neist kümnetest ,kust oli märjukest vaja külakostiks võtta,jätkasin ka ''EMAAAAAAAAAAA'' traditsiooni seal alkoelttide vahel ja kassajärjekorras:D Igatahes jõudsime siis ööbimiskohta,GErle tegi übergrati pastat,lasime vanakat ja šampat,igatahes vajusin ma lampi magama-ei hullu,kuna ma olin elemisel peäval 20-08 tööl olnud ja vahepeal 0 hrs of sleep ,loomulik asjade käik ma ütleks.Hommikul ärkasin siis diivanil,normal olla,ja kuulasin Mäidu norskamist ja jõin vett,pesin hambaid ja muukisin Allani läpaka lahti,parooli teadmata suutsin selle siiski 3nda katsega ära teha:D ja kuulsin GErlelt,et ma olin söönud-joonud mingeid alksiassortiisid kus oli umbes 8 cli tequilat v muud alkot sees-olenevalt siis kommist,mby that's why i fell asleep? who knows.igatahes jõudsin viimase bussig aotepääle ja mõtlesin,et oh fuck how do i get home? joppas,onupeog juhtus mööda sõitma ja saingi koju:') Tallinn Tallinnaks.

Eile,laupeäval heietasin juba koduse õhtu mõtteid ja vcaevlesin kohutavas igavuses,seda hetkeni mil helsitas Kunnar ja ütles:''davai,viska riidesse,lendame pubisse,Wetkin saadeti järgi meile.'' Riietevahetus ja kikupesu tehtud,istusin arvutit aha maha ja laulsin robustselt- asu usual kui mul überhea meel on,ning ei märganudki,kui kunna rjärsku mu seljataga seisi:DPubisse jõudes ootasid meid eed Ahto,Aigar,Kadi ja Liisi.Ahtol olid KAdi prillid peas ja tuli välja,et meil on otepääl ka oma kohalik Neeme olemas:D Raketiteadur,koduveinispetsialist ja muidu endine NSVL koondise tõstja:D Trimpasime siis ppivasid ja siidreid,jutustasime ja tegime naeru poolt tekitatud lihaskontraktsioonidega kõhutrenni.Meenus,et Stella tahtis klubisse minna,tõmbasime kõne dpeale ja ta litius meiega pubis,väljas kohtusime ka MArkoga,kelelga sai suvel laadal koos oldud,mi soli üldse omaette ooper:Dmärkasime kella ja otsustasime klubi poole liikuma hakata,teel sinna juhtusime Taavi,Uku,Harmo,Karli,Kristjani ja MArianaga kokku,jutustasime nõks ja lendasime klubisse laivi,jätkasime joogirutiini,kuna ega tantsimas väga kedagi ei näinud:D Kokse oli kandikutega,isniiice.Üks tütarlaps meenutas mulle hullupööra ühte mu head sõbrannat,seega otsustas purjakil Täär loomulikult temaga rääkida,selgus,et ta on Siiski Karoliina,aga vähemasti ta elukoha pakkusin ma esimese korraga õigesti:D
Järsku keset jutuajamist ilmusid harrypotterlikult Liisi ja Kadi kõrvale ja hüüdsid ''Mika,mdia sa teed,lõpeta ära see sebimine,ma räägin ära!'' Ps,see oli jutuajamine ,mitte sebimine:D a lot of time later lendasime Merantsi sööma ja otsustasime koju tulla,tagaistmel oli meid 5 ja keegi üritas mind puua-keegi istus täpselt mu ühe mantlihõlma peal nii,et see poos mind konkreetselt,aganoh nats sai ikka hingata,autost väljudes kostis''einoh,pane ketti hakakb parem'' vastus oli ''minge vittu,ma hingan- üle pika aja!'' Ahto tuli kõrvale ja ütles''ma võins ulle ette näidata kuidas sõrmi kurku topitakse''(nagu tal kombeks on abitutele ette näidata)(insidekeiss).Lendasime minu juurde,KAdi viskas Mõrnaja keset lauda,keegie i tahtnud minuga võtta ''ärme võtame,jätame järgmiseks korraks'' mu arvuti jooksis kokku,mõtleisn,et restardin,kinni läks aga enam käima ei läinud,senimaani pole läinud:'). igatahes mäeltan,et ahto ja kunnar olid viimased lahkujad,hommik väitis muud- nimelt ärkasin diivanil,teadsin,et laual epaks cocat olema,haarasin umbes selle järele,jõin ja tundisn,et fck see on ju fanta ,kuid fantat mul õhtul ei olnud,tegin silmad lahti ja märkasin,et laual on ka uus alkassipudel ja mu voodis magab Ahto:D Kelle legendaarsete unesrääkimiste peale ma tõenäoliselt ka ärkasin-kuulsaim neist on ''ruutu äss on kõvem kui poti äss'' ja seda sonimist tuli ikka oma 20 minutit,seega sain ma päris korrlaikult naerda:D Hiljem selgus,et ahto oli jaagu juurde läinud ja tagasi tulnud,minuga võtnud ja edasi ei tea ka team,küsimus: ''kuidas s amu voodisse magama eksisid?'' on senimnaani vastuseta:D


+ Kunnari juurde arvutit tooma minnes üritas ta emane kasskoer mu käega sugu teha:')
+ x(naine):''ma lähen kusele'' Me:''ära räägi niimoodi,sa tekitad minus deserektsiooni sellit sõnavara kasutades''
x:''lollakas ma ei tahagi,et sul erektsioon tekiks''
Me:''lollakas,lollakas,ega ei tekigi aga deserektsioon on erekteerumata nuia peitupugemine lausa ja see sõnavara tekitab seda kõigil meestel,ka neil kellele sa erektsiooni tekitada tahaksid'':D:D

Järgmise korrani!:D

Looga tervitaksin ''Evelinat'' tema julguse eest:D