Saturday, January 1, 2011

rahulik istung 12 õllega!





Sattusin dilemma otsa,et kas enam ülds emitte kirjutada või kohe kirjutada,konsulteerisin siis mõndade isikutega ja jõudsin järeldusele,et -do it,and do it now!
Sündmusi onm uidugi tohhujaaa olnud ,kuid et teie silmi säästa,räägin kahest viimasest peävast:D

30.Detsember 2010:

Ilmselgelt magasin kodus end eelmise peäva öötööprooviööst välja hetkeni mil helistas Ahto ja ladus välja idee tema ja Kunnarig aminu juures vaikselt istuda ja 12 Alexanderit ka seltsi võtta,loomulikult olin ma nõus!
Kargasin siis voodist välja ja tegin kiirkoristuse,mõne tunni pärast olidki kamraadid kohal,mängisime kannibale ja lasime Alexandritel vedelas olekus enda magudesse voolata,ise samal ajal jutustades ja haigeid muusikalisi üllitisi kuulates.Boys will be boys ja oli ju vaja käesurumist teha,Kunnar suutis seda tehes iseig oma küünarnuki ära veristada:D
Ahtole on Aigar sellise koolituse tienud,et tema on mõlemakäeline,paslik oleks paralleele tuua lehma udaraga,sest ega vahet ju pole millist nisa lüpsad,piima saad ikka,kui õiged töövõtted ja randmenõksud selged on! Käed surutud,otsustas Kunnar ''surnud'' Alexandritest transformereid vormima hakata,see jäi aga üürikeseks,seda tema taaskordse veristumise tõttu:D bloodflow peatatud tehti kõhutrenni-sina seisad,mina löön sulle täiega kõhtu ja nii me siis trianglis intervallidega käisime:D
Meanwhile sai Ahto kõne Jaagult,kes meid enda juurde kutsus,loomulikult võtsime kutse vastu.Kohale jõudes,ootasid meis ees: Jaak,Prill,Riivo ja Martin+ laual seisev pipraviin ja täitumsit ootavad pitsid.Mõningase jutustamise saatel saidki pitsid täidetud,kuni pipramärjuke otsa lõppes.Käisin korraks kodus ja läksin tagasi,tagasijõudes olid maagiliselt lauale uued viinad tekkinud,väidetavalt tulid need taksoga as much as i remember:DMinu viimase dmälestused on ikak samaskohas täidetud pitsi tühjendades,järgnev pilt ttuli ette kodus voodis,telefon käes M'i und häirides:D mulle tundus,et kell oli 3 aga hiljem sain teada,et pigem 4 või 5:D Igatahes, mäluauk jälle ja järgmine pilt oli arvuti taga muusikat kuulates,ja selles tjärgmine hommikul voodis ärgates. Õndsast unest tõusnuna olin suhteliselt jahmunud kui avastasin keset vaipa kolm šokolaadi ja kirjutuslaualt PRAEPANNI,lõikelaua ja übersuure kartulimaitseaine purgi ja suure kausi.Usun,et cia kriminalistid nõustuksid minuga asitõendeid nähes,et ju ma olin endale keedupraekartuleid ja peekonit teinud,enda ''paksusega'' pöördvõrdelises koguses,ehk siis tavalises Tääri söögikoguses:D üllatusena oli lauale tekkinud ka raha,mille omanikku ma tõesti ei tea ja peale mitmete kaasosalsite küsitlemist ikka selle omanikus selgusele ei jõudnud,seega finders keepers shall i say! good things happen to good people:DSelle omanikuta raha investeerisin ma igatahes 31.detsembri joogikapitali! To be continued!