Friday, March 11, 2011

Mällermeees@ my bed,no gay shit!

kaustad lähevad katki muidu
hapniku on vaja,muidu kustud ise ära
õõõõõõõõõõõ-uuuuõh
niuke puue tuleb siis kui on väga paha olla
aaah-aaah,mina ei jõua!
mul on ubina kalkulaator,ma annan sulle eurokalkulaatori? ei ma ei jõua,
kuradi kangelane sina pääsed
tead kui raske meil oli üle piiri saada,eriti kui see süldre siim kaasas oli
mis moodi ma selle lahti pean tegema,vastu põrandat murdma v?
eurosaun on ikka eurosaun,võib ligi võtta küll
tra inimesed ei räägigi-nagu vene ajal
tra mida sa naerad nahhui,raske aeg
mina ei saa aru,kas sina saad v? minul nii virvendavad need nimed ees-peko eko käib ringi ühe nime all:D
tra sul poel siin ubina nrit ju! on küll- ubin.ee
kõne 1188-kas teil ubina numbrit on? ei ole eraisik,mu sõberisik on!
issand jumal ostke rami juurde
oota tra tglt ma kutsun välja selle piffi,hea piff oli see 1188! ''kutsu välja ja ütle,et ''tiiu tule välja'' ütle,et ma olen 99 aastat vana,niuke ladna poiss ja joome jack danielsi
kiku põrutas teda ? tra ta on niuke eit,kuidas ta põrutab tussuga?
krdi vetkin rsk,tr ama panen tal hoone põlema
võõras tablett kutsub
ma oleks niimoodi loosinud,e tisegi kui võitnud ei oleks ma oleks ikka võitnud
te oleks sarvedega ukse taha kinni jäänud,mina oleks võitnud
lasin ära-uks kinni lähme edasi
ega mingi lahhja rops ei olnud,niuke rahulik hea -njuuu njuuu njuu,.panin nätaka ära ja mul tuli kaks korda veel,ükski inimene kaasa ei tulnud,ma nii heameelega panin muusikas:D panin mitu korda aga keegi kaasa ei tulnud:D
võta mu pool mokka siis ja näri ära
53494 kolm pede 8 5345 no putsi kaua tuleb,puupalgi mõõtu võtad v?5345
no tarzan,mis s apuu otsan tiid?
tra tla on talla alla kirjutatud suva,ma lugesin suur:D
sa oled täis nagu keenud seajalg
aga vedruamortidega teenindajat ei tule,tema hakkas vastu
tra t anussib herpest keda ma tean,et on herpes
aga me võtame jaak danieli ja siin see kung fu kid käib täie pasaga,daniel san käib
tr amul apstal nii libe,et viska või kannaga igaleühele näkku
DAVAI KUKENÄGU
ma ei viitis,politseiga ma ei viitsi tegeleda,lõpuks ma küsin poltiseiga ka kui Heldurit ei ole:D
ooda ma panen kõne kõvaks
sa oleks võinud minu käest küsida,ma olen klassikaline kirurg,ma oelks pauguga silma paika pannud,prillid säraks nagu prillikivid
nagu stuuuuuuuuuuuvs ,nagu vastu pead paneks nahhui,nagu võürkpalli mängiks ja nätaki kadus pallike
lambda-lambda,lambada,lamba hambad