Friday, July 22, 2011

Püksipoiss ja tema traumeerivad mõjud Itile!


Kontakt itiiiii . ütleb
hahhaha, issand
totuuu
püksid on nii stiilsed
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
säär ka päris hea
Kontakt itiiiii . ütleb
naeratus ka
mingiaeg oli koguaeg see teema, et ma totuga käin
ega ei oleks häbi sellist endale meheks tunnistada, mkm

Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
ei käigi siis?
Kontakt itiiiii . ütleb
ei, maha jätsin
ta viskas mind oma telefoniga
khm , kiviga
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
ah?
päriselt?
Kontakt itiiiii . ütleb
no peaaegu talvel oli tal ühes käes lumekuul ja teises oma telefon, viskas kõigepealt lumega mind ja siis hakkas juba kivi ka lennutama, aga ma sain maxima pommivarjendisse ära ennem
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
hahahaha
millega sa selle ära teenisid?
Kontakt itiiiii . ütleb
ma ei tea, tal oli vist paha tuju
aga no, pmst iga päev, kui koolist bussikasse läksime
siis ta ikka tuli ja ütles mulle, et sa oled nii ilus
nii me armusimegi
väkk
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb

armas lugu
Kontakt itiiiii . ütleb
mees veel armsam
aga jah
meie teed läksid lahku
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
kurb kuulda
läks kaua ega ennem kui üle said?
Kontakt itiiiii . ütleb
suht ikka jah.. mingi kaks kuud nutsin magama ennast ja värki
aga nüüd olen korras
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
aga neid pükse märgates armastus uuesti ei tärganud?
Kontakt itiiiii . ütleb
hinge natuke kriipis
aga ma olen tast üle, ma vähemalt püüan
meres on veel nii palju mehi selliste pükstega
küll ma selle õige leian
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb

i better go shopping : :
Kontakt itiiiii . ütleb
yea, u better go !!
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
peab nkn minema,ammu pole käinud
Kontakt itiiiii . ütleb
mine jah
aga vaata et sa siis sellised püksid ka ikka ostad, eks
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
ma ei tea kas olen suuteline selliseid leidma
neid saab vist ainult otse geirolt
Kontakt itiiiii . ütleb
las lehte õmbleb sulle
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
kesse?
who d fck is lehte?
su endine ämm?
Kontakt itiiiii . ütleb
geiro vanaema
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
how do you know ?
Kontakt itiiiii . ütleb
ah ükskord oli, üks otepää tüüp ütles, et kui geirole öelda, et lehte on surnud, sõidab tal katus täiega ära
ja siis ma küsisin, et kesse lehte on
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb

võimas
geiro on mulle käppa andnud
pärast 3 nädalat kätt ei pesnud
Kontakt itiiiii . ütleb
ma ka ei pesnud ennast ikka korraliku aja, kui ta mind ükskord kallistas selja tagant
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
wtffff

salaja v?
Kontakt itiiiii . ütleb
no hüppas jah kuidagi niimoodi
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
suht sensuaalne selg peab sul siis olema
kui juba geirts pöördesse läks
a samas ta lühem suts
vaatas pepsi nkn
sinna tegi musi?
Kontakt itiiiii . ütleb
hell no, ta oleks kolme hamba võrra vaesem, kui ta peaks nii tegema
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
whyyyy?
Kontakt itiiiii . ütleb
let's be serious for a second..
ta pole mu maitse
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
olengi totally serious
mis su maitse siis on? kui otepää ihaldatuim poissmee ska ei sobi:/
Kontakt itiiiii . ütleb
ma jätan ta kellelegi paremale
mulle meeldivad pikad poisid, u know.. ta veits lühike
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
a seega on sul alaväärsuskompleksid,et sa poel talle piisavalt hea
noh laenad talle oma kollaseid kingi ja saate lägastada küll
Kontakt itiiiii . ütleb
on muidugi
ja peale selle meeldivad mulle targad poisid
tal on natuke puudu
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
kust tal puudu on?
käis ju koolis
Kontakt itiiiii . ütleb
põhikoolist rohkemat tahaks
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
mno tal mitu aastat elukooli ka kiituskirjadega lõpetatud
+ läbinud mihkel tääri kursuse kallistamises ja saanud selle eest ka diplomi
Kontakt itiiiii . ütleb
no see viimane paneks mind isegi ümber mõtlema
aga siiski eiii.. ma jätan ta kellelegi, kes teda väärib
ma pole piisavalt vääriline
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
ooot
1
2
3
nii,nüüd kehastusin psühholoogiks ja armudoktoriks
Kontakt itiiiii . ütleb
oh god
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
millistes valdkondades arvad endal oelvat puudujääke?
Kontakt itiiiii . ütleb
välimus, iseloom, mõistus..
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
vali nüüd number 1-3ni
ei tegelikult pole vaja
alustame mõistusest
kas oled kunagi tundnud,et sinu ajusagarate motoorika ei vasta euroopa liidu standarditele?
või tunnete end liialt pedantse või perverssena?
Kontakt itiiiii . ütleb
perverssena, iga päev
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
palun nimetage viimane seik,mis pani teid end perverssena tundma?
Kontakt itiiiii . ütleb
siis, kui sa saatsid mulle selle pildi ja ma esimese asjana geiro pükse vaatasin..
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
kas sul tekkis alateadlikult vastupandamatu soov oma visuaalse nägemiskeskusega uurida tema genitaalide piirjooni?
Kontakt itiiiii . ütleb
jah, just.
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
ma usun,et see probleem tuleneb lapsepõlvest
Kontakt itiiiii . ütleb
ei saa olla, lapsepõlv oli mul õnnelik ja perverssustevaba, viimasel ajal on asi käest ära läinud.
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
siis on selle põhjuseks teie raske lahkuminek ja need unustamatud ühised mälestused seoses tema genitaalidega!
seega oled sa endale loonud vaid pettekujutelma,et oled temast päriselt üle saanud
Kontakt itiiiii . ütleb
oh palun, ei, mitte ainult seda. ma olen täiesti valmis uutele jahimaadele minema!
asi on ainult tema genitaalides, ei milleski muus..
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
südant ei saa sundida
Kontakt itiiiii . ütleb
ma ei saa neid peast välja
tuleb hakata saama
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
seeg aon need kunagi sul peas olnud?
füüsilsielt i mean
Kontakt itiiiii . ütleb
ma ei taha enda elada ohus, et ma tema telefoniga pihta saan jälle
on ikka jah
me tegime igasugu asju temaga
meil oli koos alati tore
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
nagu ka tema imeliselt pusalt näha on- keskel ilutseb täht C mis sümboliseerib kaptenistaatust,seega oli tema teie taltsutamatu kirepaari kapten ja juhtis asju kindlakäeliselt?
aga mul vele üks mure,kirjtuan parasjagu raamatut nimega ''Tääri seksiabi'' ,ehk oelksid nõus paar vürtsikamat aktsiooni rääkima,mida geirtsiga korda saatsite
Kontakt itiiiii . ütleb
nii kindlakäeliselt, kui tema väikesed kätud suutsid, jah
ei, mis, mkmm, liiga juicy teema, et seda jagada
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
dang
a igatahes
mul tuli niii haige mõte
Kontakt itiiiii . ütleb
no?
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
õigemini seletus sellele kuidas tema genitaalid su pähe sattusidD:
Kontakt itiiiii . ütleb
appi..
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
nimelt: esmalt lummas ta sind taaskord oma igapeävase rutiinse ja vastupandamatu šarmiga,peale mida tekkisid sulle geirtsiprillid ette,tema naeratus oli kui afrodisiaak, ta naeratas kroduvalt ja korduvalt,sa olid tema maagiliselt privaatses auratsoonis,milles tisegi mitte actimeli el casei bakterid läbi ei tungi
ja ta tegi ettepaneku
et demonstreerib sinu peal mida ta tuuningkoolis õppis
kuna tal eutot ega sinul ratast käepärast polnud, otsustas ta sind tuunida
ja lubas sulle näidata kuidas ta kooli sõites 2 metssiga alla ajas ja siis nend enahkadega auto kattis ja auto karvaseks tegi, ütles,et sinu pea on kapott
ja siis asetas oma genitaalid sulle pähe
sa olid deliiriumis ja ei sanaud millestki aru
Kontakt itiiiii . ütleb
jobu
Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
saan thumbs upi ka teksti eest?
Kontakt itiiiii . ütleb



Kontakt Mmmmihkel Täär ütleb
soz,viskans elle loo blogisse:_D
no worries nime ei avalda sulD:
Kontakt itiiiii . ütleb
mulükskõik
kõik teavad mu afääri geirogo
lol
anna oma blogi mulle ka siis ajaviiteks